W grudniu 2021 r. Spółka zrealizowała transakcje o łącznej wartości 16 315 057,52PLN. Według danych dotyczących sprzedaży na dzień 31 grudnia 2021 r., SPOKO.app posiadało 666 312 klientów. Dla porównania, w listopadzie 2021 roku z aplikacji SPOKO.app korzystało 642 992 klientów. W ciągu miesiąca nastąpił więc przyrost aktywnych użytkowników aplikacji SPOKO.app o około 3,5 proc.
Duży wzrost wartości transakcji i spory użytkowników. Brawo !
Pamiętajmy, że dane publikowane są na poprzedni miesiąc a w styczniu znowu można zauważyć spory wzrost opinii w google play store... więc trend podrzymują. Wkurzająca jest stagnacja ale w końcu coś się z jajka wykluje. Może z publikacją infa o dopięciu prospektu pod kolejnego inwestora czekają oficjalnie tak jak z publikacją strategii rok temu? Może temat dopięty i tylko czekamy na infa...
Mam nadzieję że miesięczny wzrost użytkowników będzie na poziomie nie niższym niż 4% bo patrząc na poprzednie miesiące średni wzrost był na poziomie 2,3% co daje nam magiczne 2 mln użytkowników (przy takim średnim wzroście) w grudniu 2025r.
Przypomnę: "Zarząd Spółki FinTech Ventures S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") niniejszym przekazuje do wiadomości publicznej w załączeniu szczegółowy zarys strategii Emitenta. Kluczowe założenia strategii Emitenta: - pozyskanie nowych użytkowników przez Spoko.app - PU Group Ltd (Emitent jest większościowym akcjonariuszem podmiotu), - oferowanie rozwiązania typu white label (w których technologia PU Group Ltd jest zintegrowana z usługami w banku, IT, telekomunikacji itp.), - pozyskanie spółki technologicznej z know-how w zakresie rynku usług płatniczych. O ewentualnej zmianie bądź aktualizacji strategii, Emitent poinformuje odrębnym raportem bieżącym."
To proces dlugofalowy tak na prawdę o większości działań spoko nie będzie informować czyli o reklamach choćby w Afryce .Wyjście z IGS było częścią strategii
Coraz więcej komentujących na FB, 99% to Murzyni. Rozwój Spoko w Afryce to jest strzał w dziesiątkę, sama Nigeria ma 200 mln ludzi ( pięć razy więcej niż Polska ) powinni zachęcić tamtejszego celebrytę do zakupu akcji, jak mPay Dzikiego Trenera, to przyrost użytkowników byłby lawinowy.