• na ING juz jest! Autor: ~wolo82 [37.47.70.*]
    JW. wystraszone cienkie bolki i po co ta panika??
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~Andrzej [37.225.2.*]
    Pić im się chciało od rana to płakali
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~wolo82 [37.47.70.*]
    przewalutowałem po
    3,9319 PLN, kurs lepszy niż wczoraj, i lepszy niż w srode
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~Rychu [5.173.98.*]
    Jak to przewalutowałeś? Hehe ja jestem zielony, fakt mam zakładkę PLN i USD
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~Gość [46.134.51.*]
    Hej pomożecie? Też man zakładkę pln i usd. Jak to usd zamienić na pln? Gdzie kliknąć w maklerskim?
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~axaa [87.207.240.*]
    Dnia 2021-12-03 o godz. 15:23 ~Gość napisał(a):
    > Hej pomożecie? Też man zakładkę pln i usd. Jak to usd zamienić na pln? Gdzie kliknąć w maklerskim?

Chłopie.Zadzwoń do biura maklerskiego.Zleć przelew USD na swoje konto w USD w banku/Sprzedaj $ w kantorze -jeśli jesteś w ING -to robisz to w 10sekund.ING prowadzi kantor w MOIM ING!
    Dnia 2021-12-03 o godz. 15:13 ~Rychu napisał(a):
    > Jak to przewalutowałeś? Hehe ja jestem zielony, fakt mam zakładkę PLN i USD

Kilkasz, konto/wnioski, na samym dole jest przewalutowanie, klikasz aktywuj wybierasz walute i kwote jaka chcesz przewalutowac. do pol godizny masz kase na koncie maklerkim w PLN
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~dawidg [89.188.223.*]
    w kantorze aplikacji Moje ING przeliczają po kursie 4,0460
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [87.207.240.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~zbig178 [37.248.154.*]
    W BNP Paribas jak nie było tak nie ma. ????????
  • Re: na ING juz jest! Autor: gpowicz [93.174.30.*]
    Potwierdzam. I jak to zwykle w ING dywidenda przyszła w dolarkach, nie żadnej śmieciowej walucie białego bantustanu.
  • Re: na ING juz jest! Autor: ~Rychu [5.173.98.*]