Ja to tylko tak zostawię dla tych co uważają, że gry VR mają normalnie peak 50 i się tak słabo sprzedają. Jedna z wieeelu gier playwaya wydana kilka miesięcy temu, nawet nie robili z niej wielkiego halo.. a wyniki można ocenić tutaj: https://steamdb.info/app/1358140/graphs/
Kolejny maniak peaka, najmniej znaczącego wskaźnika w gamedevie, nie trudno go zrobić mając taką machine marketingową jaką jest playway. Cooking ma po paru miesiącach 440 recenzji, poczekaj tutaj do kwietnia i sprawdź wtedy ile recenzji będzie miał Warhammer. Po 4 dniach sprzedaży NIEPEAKOWEJ sprzedaży ma już 66.
Peak graczy jest takim samym wskaźnikiem sprzedaży/zainteresowania jak recenzje które proponujesz. Można go używać z lepszą lub gorszą skutecznością. Zobacz sobie dynamikę spadku ilości recenzji dla Cooking Simulatora czy innych gier Carbon. Carbon ma problem z pobiciem playwayowych konwersji a tam są one tylko mniejszymi dodatkami. Narazie Warhammer sprzedaje się podobnie jak Wizard Dark Times, co można uznać za sporą porażkę skoro miała to być gra większa, lepsza i komercjalizowana przez znane IP.
Dużo kłamstw, nie jest takim samym wskaźnikiem, jeden wskaźnik jest mocno skorelowany ze sprzedażą, drugi mocno skorelowany z hypem i marketingiem w dniach premiery, to zupełnie co innego. I nie, nie można uznać tego za "sporą porażkę", a na pewno nie w tej chwili, to tylko w twojej głowie. Przestań manipulować.
Nie jest takim samym wskaźnikiem jak i oba mogą być używane błędnie ale oba mierzą w pewien sposób zainteresowanie grą. Ani peak ani ilość recenzji nie wypada na korzyść Warhammera i to pisał Yhm. Na ilość recenzji ma też wpływ jakość produktu gdzie przy problemach z grą gracze chętniej piszą negatywny komentarz co miało miejsce na początku premiery Warhammera (gdzie Cooking miało ok 90% przy pierwszym tygodniu sprzedaży). Skoro peak jest związany z hypem, to Carbon poniósł tym bardziej porażkę marketingową mają takie IP.