Prawie 200k wyświetleń w dwie godziny mógłby serię pociągnąć by były wyświetlenia w dziesiątkach milionów niech jeden na 100 zainteresuje się gra i będziemy bogaci :)
Swoją drogą ciekawe na jakiej podstawie yutuberzy wybierają sobie gry z tą można wykonać sobie awatara że się siedzi w więzieniu i kupują przez to widzów czy mają inną selekcję wyboru gry???
Albo spadł, żeby zarabiać jeszcze więcej :) Nie znam się na YouTuberach, ale po oglądalności innych filmików można się spodziewać, że w ciągu miesiąca film obejrzy 1,5-3 mln osób. Fakt, że recenzja pojawiła się właśnie teraz raczej nie jest przypadkiem, a influencerzy o takim zasięgu raczej selektywnie dobierają produkty i nie robią tego za darmo. Zawsze zastanawiałem się jak duża może być konwersja z oglądalności takich treści do sprzedaży i zdrowy rozsądek oraz doświadczenie zawodowe (niestety w innej branży) podpowiada, że od 0,1% w przypadku szczególnie nietrafionych do 5%, a w szczególnych wypadkach może 10% (z czego część prawdopodobnie i tak prędzej czy później natknęła by się na produkt i go kupiła). Zważywszy na dobre recenzje gry, potencjalnie duże zainteresowanie (potężna WL i zainteresowanie prologiem), dogodny termin (film pojawia się w tydzień po premierze kiedy można się spodziewać spadku zainteresowania) oraz fakt, że treści i styl w jakim nadaje powinny dobrze trafiać do naszej grupy docelowej, spodziewam się, że w tym wypadku reklama może się okazać strzałem w 10.
Dzbanie pusty czyli poczciwy ...free float około 800 tyś sztuk. Takich jak ty z 8 akcjami to tu więcej nie ma. Z bankiera to może 50 osób zobaczyło to co wyżej. Do budy psiaku
Trollu zastanów się co za brednie wypisujesz.Na giełdzie jest ok 600k to co piąty nabył nasze aukcję i obowiązkowo obejrzał film na yutubie, ty masz rozum?