Albo spadł, żeby zarabiać jeszcze więcej :) Nie znam się na YouTuberach, ale po oglądalności innych filmików można się spodziewać, że w ciągu miesiąca film obejrzy 1,5-3 mln osób. Fakt, że recenzja pojawiła się właśnie teraz raczej nie jest przypadkiem, a influencerzy o takim zasięgu raczej selektywnie dobierają produkty i nie robią tego za darmo. Zawsze zastanawiałem się jak duża może być konwersja z oglądalności takich treści do sprzedaży i zdrowy rozsądek oraz doświadczenie zawodowe (niestety w innej branży) podpowiada, że od 0,1% w przypadku szczególnie nietrafionych do 5%, a w szczególnych wypadkach może 10% (z czego część prawdopodobnie i tak prędzej czy później natknęła by się na produkt i go kupiła). Zważywszy na dobre recenzje gry, potencjalnie duże zainteresowanie (potężna WL i zainteresowanie prologiem), dogodny termin (film pojawia się w tydzień po premierze kiedy można się spodziewać spadku zainteresowania) oraz fakt, że treści i styl w jakim nadaje powinny dobrze trafiać do naszej grupy docelowej, spodziewam się, że w tym wypadku reklama może się okazać strzałem w 10.