• dlaczego spada? Autor: ~gość [5.173.80.*]
    data premiery jest już fix ustalona, gra pnie się do góry na Steam

  • Re: dlaczego spada? Autor: ~bacz [5.173.10.*]
    spada bo nie kupujesz, jak zaczniesz to urośnie, poważnie to działa
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~gość [5.173.80.*]
    w takim razie idę na zakupy
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~akcjonariusz [5.172.255.*]
    Niech spada, będą okazyjne zakupy.
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~mosley [5.173.49.*]
    premiera pierwszej gry spółki już za tydzień, a kurs mizerny
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~stary_gracz [185.70.180.*]
    @akcjonariusz
    kiedy ty podasz info o przekroczeniu progu 5%? bo tak pierd....sz ze okazja od kilkunastu miesięcy, śmiejąc się z każdego sprzedającego - ciekawe czy coś kupiłeś w tym okresie? a kurs tym czasem zlecial na 3 PLN i żadna okazja to nie jest tylko gra 0-1 uda się przemiera Modelarza to Spółka zacznie produkcje Dog Trainera, nie uda się to będa kłopoty i próba szukania finansowania...
    Uważam że rozsadniej kupić akcje po premierze gdy bedzie wiadomo że gra "chwyciła" a kurs jeszcze tego w pełni nie zdyskontuje.
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~akcjonariusz [148.81.200.*]
    @stary_gracz [185.70.180.*], @investor_jr [185.70.180.*], @owoc666 [185.70.180.*], @szczery_do_bólu [185.70.180.*], @albert_invest [185.70.180.*]...nie wiem z kim rozmawiam, bo występujesz na tym forum w 5ciu osobach, które różnie pisują o zbieżności/rozbieżności: 0-180°.
    Nie śmieję się z żadnego sprzedającego. Mogę krytykować powody takiego działania, lecz nie jest to naśmiewanie się.
    Kurs spada, ponieważ, generalizując, podaż przewyższa popyt. Inną kwestią jest, że moim zdaniem sytuacja na Moonlicie jest w jakimś stopniu reżyserowana przez obecnego/ych tu spekulanta/ów, którzy na każdej akcji swej transakcji uzyskują przychód ok. 0,2-0,3 PLN. Jak kiedyś pisałem, moim zdaniem, takie działanie nabiera wydajności przy niższym kursie, więc prowadzi/dzą do niego.
    Jeśli o mnie chodzi, to aktualnie nie kupuję już ponieważ doszedłem do sufitu wydatków na Moonlita. W inwestycjach trzeba zachować rozsądek i dywersyfikować. W sumie podczas dwóch okresów spadkowych dokupiłem kilkanaście tysięcy sztuk po średniej cenie ok. 3 PLN/akcja. Osiągnąłem równą liczbę kilkudziesięciu tysięcy akcji po średniej cenie zakupu ponad 2 PLN/akcja. Więc nie żartujmy sobie z tym ujawnieniem z powodu 5% stanu posiadania, bo jak zapewne wiesz to 275 tys. akcji.
    Moim zdaniem ta gra przyniesie sukces/zysk, choć może to być proces nieco rozłożony w czasie, bo będzie rozwijana. Zwracam uwagę, że MONZO - Digital Model Builder na Androida, która w porównaniu z Model Builderem Moonlita jest rozrywkową zabaweczką, osiągnęła dotąd ponad 10 mln instalacji. Model Builder Moonlita, to gra w wielu aspektach niezwykle twórcza (szczególnie po podłączeniu tabletu graficznego) i ma ponoć wręcz prowadzić do namacalnego dłonią efektu, dzięki drukowi 3D. Czytałem też kiedyś, że ma umożliwiać tworzenie materiałów audio/video ze stworzonym obiektem. Tak informowali i sądzę, że to ważne więc doprowadzą do tych funkcjonalności, które w moim poczuciu zdecydowanie uatrakcyjniłyby ją.
    Cały warsztat modelarski dla dowolnej klasy modelarza, przy dowolnym jego oczekiwaniu na dany moment, pozbawiony problematyki lokalowej, pozbawiony pyłów/opiłków/brudu, pozbawiony wyziewów kleju i farbek, przy zminimalizowanych kosztach finansowych zostaje zamknięty w przenośnym kompie i wedle swej genialnej koncepcji, na polu rozrywki i/lub wymagającej i twórczej pasji w dowolnym miejscu (dom, hotel podczas wypoczynku, czy delegacji, dom studencki, las/ łąka podczas biwaku, kamper...) i czasie, może na życzenie użytkownika/gracza rozpocząć lub przerwać/zakończyć swe funkcjonowanie. Myślę, że krytyka tej gry przez ludzi, którzy kiedyś zetknęli się z modelarstwem redukcyjnym, bądź na bieżąco poważnie w nim siedzą, jest wynikiem pierwszej i nieprzemyślanej reakcji (bez przemyślenia jej możliwości nauki, treningu, testowania rozwiązań, mobilności...), bądź określonego interesu finansowego. Zwracam też uwagę, że tak poważny/renomowany wydawca nie angażowałby się w produkt nieudany, nieefektywny finansowo. Osobiście mocno liczę na rynki azjatyckie.
    Uważam, że produkcja Dog Trainera, który w moim poczuciu jest bardzo dobrym pomysłem, trwa już od jakiegoś czasu i jej finansowanie mają bezpiecznie zapewnione. Sądzę, że v-ce Prezes Maciej Kowalówka wprowadził tam należyty ład finansowy/ekonomiczny i nad finansowaniem projektów panuje. Zawsze też można liczyć, że dorobią na polu naukowym, tworzeniem technik do produkcji gier.
    W swej analizie, oprócz produktów, uwzględniam także fakt obecności w akcjonariacie dużych inwestorów...
    Co do momentu wejścia w inwestycję, to czytałem, że bezpiecznie można powierzyć sprawę losowi poprzez rzut monetą lub wyborowi dokonanemu przez małpę... Ja jednak jestem gotów podjąć większe ryzyko, co uczyniłem przez wczesne wejście w inwestycję i dokup, i oczekuję większego profitu z niej.
    Konkludując, jeśli jakaś wojna nie rozwali tego świata i świata finansów, to jestem dobrej myśli, mimo, że liczę się z rozłożonym w czasie procesem inwestycyjnym w Moonlita.
    Na koniec mogę postawić pytanie: czy przed wydaniem Gas Station, słyszeliście o tej produkcji? Wiązaliście z nią duże nadzieje?
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~Cierpliwy [188.147.96.*]
    Akcjonariusz jak zwykle bardzo konkretnie i merytorycznie. Szacunek.

    Dodałbym jeszcze, że o ile premiera zawsze wiąże się z ryzykiem to skala tego ryzyka i ewentualny bonus za sukces w dużej mierze zależą od oczekiwań rynkowych, a ostatni rok, może dwa dobitnie to pokazują. Tam gdzie oczekiwania były napompowane tam spadki w przypadku ich niespełnienia były bardzo dotkliwe (najlepszy przykład z Cyber Punkiem), a ewentualny sukces dawał stosunkowo niewielkie wzrosty. W przypadku gier co do, których oczekiwania były niewielkie, spadek również się pojawiał, ale rząd wielkości był kilkukrotnie mniejszy. Porównałbym to do zakładów bukmacherskich. Jeżeli słaba drużyna gra z silnym przeciwnikiem np. w kopaną San Marino gra z Niemcami to oczywiście obstawiając na Niemców da się zarobić, ale "przebitka" będzie niewielka, a ewentualna przegrana bardzo bolesna. Co innego jeżeli obstawić San Marino tam ewentualna przegrana będzie wiązała się ze stratą, jednak nie powinna być tak mocno odczuwalna, natomiast ewentualna wygrana będzie bardzo atrakcyjna.

    Żeby była jasność, nie chodzi o to, aby obstawiać słabe zespoły. Wręcz przeciwnie trzeba szukać silnych, ale takich co do których oczekiwania nie są wygórowane. Cieszę się, że akcjonariusz poruszył kwestię GSS od Drago, tam wzrost był tak duży, ponieważ oczekiwania co do gry były umiarkowane. Kapitalizacja Drago, nieco powyżej 40 mln. przed premierą, była wyraźnie mniejsza niż np. MMS, BKD czy P2C przed wydaniem swojej pierwszej gry. Jakie więc są oczekiwania w stosunku do Model Buildera przy obecnych 17,9 mln za Moonlita? I to w sytuacji kiedy ma już zagwarantowane od wydawcy minimalne wynagrodzenie? Niech każdy sam sobie na to odpowie. W kontekście oryginalnego pomysłu i praktycznie braku konkurencji w tej tematyce, znakomitym feedbacku od graczy oraz ogromnym potencjale na rynku chińskim, na którym sankcje na steama będące udręką dla większości spółek gamingowych zdają się być prezentem dla produkcji pokroju MB, który to prezent eliminuje z oficjalnej dystrybucji zdecydowaną większość konkurencji. Ja już sobie odpowiedziałem.

    Nie będę ukrywał, że również mocno korzystałem z ostatnich przecen i kupiłem zdecydowanie więcej niż chciałem mieć, a tą nadwyżkę chętnie bym upłynnił jeszcze przed premiera, ale w kontekście obecnego kursu, potencjalnej premii za ryzyko i ewentualnych strat już teraz wiem, że jest mało prawdopodobne by kurs jeszcze przed premierą osiągnął poziom za, który będę gotowy podzielić się akcjami. W tym kontekście chyba rozumiem co Akcjonariusz miał na myśli, z jednym tylko zastrzeżeniem. Spekulanci żeby móc kręcić kółka muszą mieć od kogo kupować, a bez "świeżej krwi", szybko by zniknęli. Niby nie moje siano, więc i nie moja sprawa, ale bardzo się dziwię inwestorom co oddają po takiej cenie.
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~Spekulant [*]
    przecież on wywala te akcje , a nie skupuje , biedaki co mu uwierzyli , ale głupków u nas dostatek ::)

    akcjonariusz ile jeszcze masz tych akcji ? z ciekawosci chcialbym wiedziec ilu leszczy zapakowales na haku ::)
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~akcjonariusz [148.81.200.*]
    Zwracam ci uwagę, że bezpodstawnie zarzucasz mi oszustwo. A przy tym ukrywasz IP. Hamuj się, bo zainteresuję tym wpisem prokuraturę.
  • Re: dlaczego spada? Autor: ~Spekulant [77.111.245.*]
    hihihihihihihi
    ciebie chyba ponioslo , nawdychales sie farbek przy modelach ??

    Uważaj bo ja zgłoszę cie do plokuratury i knefu za ustawianie kursu i wyminay pakietów

[x]
MOONLIT 0,00% 0,32 2025-09-29 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.