Jak na pierwszą kampanię, przy wykonanej pracy przy rozpowszechnieniu akcji poza gronem fanów platformy, szczególnie w drugiej połowie zbiórki, należy uznać osiągnięty wynik za umiarkowany sukces. Osobiście liczyłem na 350-370k i byłby to już spory sukces, jednak przy poziomie 319k i co znaczące 203 wspierających co daje średnią 1,5k na inwestora, można kampanii wystawić ocenę w postaci solidnego 4. Porównanie do innych 'zbiórek' na polskim rynku biorąc pod uwagę że nie inwestujemy w spółkę, a projekt nie jest do końca na miejscu, jednak jeśli się pokusić o takie, wypada ono bardzo dobrze, w szczególności że czas w porównaniu do prowadzonych kampanii na innych platformach był znacząco ograniczony i stanowił poniżej 50% zwyczajowych 30 dni, przy czym sama kampania była jedynie środkiem w osiągnięciu co najmniej 3 celów...
Fakt, mogliby dać miesiąc cały, bo pewnie część osób była już za bardzo po wypłacie, a jeszcze niedostatecznie przed kolejną, by zainwestować. Ale sukces Raisemana można spokojnie odtrąbić, ostatecznie cel osiągnęli, teraz niech wyciągną wnioski co można było zrobić lepiej i niech ruszają z kolejnymi kampaniami.
Nawet lepiej, że potrwa, bo w tej chwili przez 'kryzys' energetyczny, planowaną niewypłacalność Evergrande, miecz Demoklesa z ucięciem środków unijnych już nie wspominam o nieszczęsnych stopach czy kovidzie to tu trudno się przebić z nawet najlepszym pomysłem, prawda że z nowym rokiem wejdą podwyżki to mimo wszystko będzie lepszy czas, mamy wyraźny przepływ wewnątrz giełdy w stronę WIG20 (w drugiej połowie 2019 mieliśmy 6 sesji z obrotami ponad 1 mld zł, w tym półroczu już 15 z czego 6 w samym październiku)