jak wejdzie to na gpw i dojdzie jakis fundusz sie bawic to mozna sobie gdybac.... nic tu juz nie bedzie mialo znaczenia fundamentalnie, tylko spekulacja
Oczywiście. Spółka spekulacyjna bez żadnego znaczenia finansowego. Może podjechać na 10 zł żeby zaraz spaść na 1 zł w ciągu tygodnia. Zero fundamentów. Poza tym e-commerce się skończył.
Mimo e-commerce i tak „hedgują się” sklepami stacjonarnymi. Cały rynek suplementów, a szczególnie „fit” żywności rosnie rdr. Postawienie sprzedaży na mediach społecznościowych to jest darmowy marketing, stąd nie zakładam osobiście ani spadku przychodów ani marży w najbliższym czasie. Ryzyko w postaci wzrostu kosztów produkcji jest jednak spore z racji wzrostu cen energii. Pozdrawiam cierpliwych
Dnia 2021-09-17 o godz. 08:49 ~Marjurz napisał(a): > Mimo e-commerce i tak „hedgują się” sklepami stacjonarnymi. Cały rynek suplementów, a szczególnie „fit” żywności rosnie rdr. Postawienie sprzedaży na mediach społecznościowych to jest darmowy marketing, stąd nie zakładam osobiście ani spadku przychodów ani marży w najbliższym czasie. Ryzyko w postaci wzrostu kosztów produkcji jest jednak spore z racji wzrostu cen energii. Pozdrawiam cierpliwych
Tak,ale e-commerce zwolnił a pewnie mieli 80% sprzedaży za jego pomocą bo w czasie pandemii wzrosły im obroty...I co teraz?Nie wróży to dobrze.Spekuła ma podłoże do dołowania...I zrobił nam się ryzykowny papier.Ja to poobserwuję do grudnia i potem może kapnie z 200% z 1 na 3. 10,jak pisał przedmówca,jest całkowitą abstrakcją nawet pomimo od lat praktykowanej tu spekulacji.Pamiętajcie że zbierali 2 lata poniżej 0,5 i już to wywalili.
Jak się zaczął produkować... co zwolnilo w ecommie? Dynamika ? Zgoda, jednak baza wyzej, a dynamika pozytywna :) wyluzuj steevee, bo tu tak teardy akcjonariat, że na bankiera zagląda raz na miesiac z ciekawości. Niewiele wskórasz.
Profesorze steve2 prosimy o kolejne cenne bezpłatne wykłady i korepetycje,również my studenci z 25letnim stażem.To oświecanie pana profesora jest bezcenne.Dziękujemy za poświęcony za darmo czas,altruizm,wolontariat.PROSIMY O WIĘCEJ.
Dnia 2021-09-17 o godz. 08:39 ~Ekspert napisał(a): > Oczywiście. Spółka spekulacyjna bez żadnego znaczenia finansowego. Może podjechać na 10 zł żeby zaraz spaść na 1 zł w ciągu tygodnia. Zero fundamentów. Poza tym e-commerce się skończył.
O to to to...Cieszę się że już niektórzy zaczynają to rozumieć.Ja do swojego wielkiego wora na razie wrzuciłem JSW i do zjazdu tutaj jeszcze jest trochę (obstawiam koniec roku).To już kolejny słuszny głos nt.spekulacji. Uważam że ta podbitka jest ostatnia w ten rejon a dystrybucja będzie bardzo powolna aż do 3,5 na razie.Później spodziewam się kolejnej podbitki na 4,5.Idzie jak po sznurku : 6 - 4,5 ; 5,5 i teraz 3,5 ; 3,5 zbiórka i wyładunek na 4,5 ; zjazd na 2,5 zbiórka - 3,5 wyładunek itd itd...aż do 1.Kto tego nie widzi powinien dać sobie spokój z giełdą.
Widać, że znasz się na giełdzie. A ci, co wzięli w emisji po 5 zeta, to będą sprzedawać w podanych przez Ciebie cenach? Pewnie są w tych 90%, którzy tracą na giełdzie, ale to ich problem, że tak dali się naciągnąć.
Że jak?"dzieciaki które chcą sobie napisać na bankierze"?Słuchaj synku...przytoczyłeś nieaktualne artykuły z '17,'18 i poł. '20-tego a mamy prawie '22-gi...Wyraźnie zostało powiedziane "zaczyna zwalniać"...Tak? Połowa świata już zaszczepiona ludzie mają już dość pomyłkowo wysłanych innych towarów niż zamówili czy innych badziewi albo w ogóle nie przysłanych a zapłaconych.Chcą pomacać,dotknąć,zobaczyć...Jeszcze raz to powiem : e-commerce zwalnia.Dla SFD to zła nowina.Złotówa,tam należy oczekiwać kursu.Wykłócałeś się tu udowadniając że nie ma podstaw do wzrostu i w końcu kupiłeś i przepłaciłeś...I dalej się wykłócasz.Sprzedaj,jeszcze nie jest za późno,bo tu o wzrostach w obecnej sytuacji naprawdę nie może być mowy - miałeś całkowitą rację.
Dnia 2021-09-18 o godz. 21:50 emptio_spei napisał(a): > Widać, że znasz się na giełdzie. A ci, co wzięli w emisji po 5 zeta, to będą sprzedawać w podanych przez Ciebie cenach? Pewnie są w tych 90%, którzy tracą na giełdzie, ale to ich problem, że tak dali się naciągnąć.
A co rynek e-commerce obchodzi że ktoś na jakimś SFD nałykał się emisji po 5zł?Rynek jest ślepy i głuchy i zachowuje się jak woda - idzie tam gdzie mu lepiej.Może byłoby lepiej żeby jacyś kuglarze pod stołem tym sterowali ale niestety tak nie jest.
Artykuły przytoczone po to byś zrozumiał, że motorem napędowym e-commerce nie był jedynie covid! W latach 2016-2019 nikt nawet nie myślał o jakimś wirusie na świecie a handel przenosił się do sieci z prozaicznego powodu.... Z wygody ludzi! A Polska jest sporo w tyle do takich krajów jak USA, UK czy chociażby Niemcy! SFD w dodatku robi w branży która czeka niesamowity wzrost bo coraz więcej ludzi zaczyna dbać o to jak wygląda. Zobacz po ile inwestorzy branżowi płaca za spółki e-commerowe i się nie wygłupiaj z tym 1zł bo skoro nie jesteś dzieciakiem to dorosłemu tak nie wypada :) Już niedługo MCI zrobi następny exit i zobaczysz po jakich mnożnikach sprzeda ten zwalniający e-commerce!
Dnia 2021-09-20 o godz. 09:38 bialoczerwony1972 napisał(a): > Artykuły przytoczone po to byś zrozumiał, że motorem napędowym e-commerce nie był jedynie covid! W latach 2016-2019 nikt nawet nie myślał o jakimś wirusie na świecie a handel przenosił się do sieci z prozaicznego powodu.... Z wygody ludzi! A Polska jest sporo w tyle do takich krajów jak USA, UK czy chociażby Niemcy! SFD w dodatku robi w branży która czeka niesamowity wzrost bo coraz więcej ludzi zaczyna dbać o to jak wygląda. Zobacz po ile inwestorzy branżowi płaca za spółki e-commerowe i się nie wygłupiaj z tym 1zł bo skoro nie jesteś dzieciakiem to dorosłemu tak nie wypada :) > Już niedługo MCI zrobi następny exit i zobaczysz po jakich mnożnikach sprzeda ten zwalniający e-commerce!
Usłyszałeś moje argumenty.Podpiszmy protokół rozbieżności i zostańmy przy swoim,ale dobrze się zastanów co teraz zrobisz choć wiem że Cię nie przekonam...Ja tu przewiduję dłuuugie trzepanie...
Badanie: 34 proc. badanych decyduje się na zakupy przez internet kilka razy w miesiącu
PAP - Biznes
22 wrz 2021, 12:20
22.09.2021, Warszawa (PAP) - Polacy chętnie robią zakupy przez internet, 34 proc. badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu. Polacy w sieci wydają średnio ponad 230 zł miesięcznie, najczęściej kupowane są produkty trwałe - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Muszkieterów.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Muszkieterów wynika, że Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie, a ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20 proc. swojego miesięcznego budżetu na tę kategorię w sieci. Konsumenci niezmiennie podkreślają, że pandemia wywarła wpływ na ich nawyki w tym zakresie, aż 61 proc. przyznaje, że obecnie decyduje się na internetowe zakupy spożywcze jeszcze częściej.
W przypadku produktów spożywczych na pierwszym miejscu wśród czynników wpływających na podjęcie decyzji zakupowej ankietowani wskazywali wygodę. Ze względu na oszczędność czasu oraz wygodną dostawę, zakupy w sieci wybiera 54 proc. Polaków. Jako trzeci z najważniejszych czynników wymieniano możliwość zrobienia zakupów o dowolnej porze dnia (51 proc.).
Kupując przez internet badani najczęściej decydują się na produkty o dłuższym terminie przydatności - 73 proc. z nich wybiera herbaty lub kawy, 58 proc. przyprawy, a 47 proc. produkty sypkie, takie jak kasze czy makarony. Wśród rzadziej wybieranych są produkty świeże, takie jak pieczywo (13 proc.), wyroby garmażeryjne (11 proc.) czy ryby (11 proc.).
30 proc. ankietowanych deklaruje, że kupuje produkty spożywcze przez internet kilka razy w miesiącu, a minimum raz w tygodniu robi to 24 proc. z nich. Dzień dokonywania zakupów nie jest stały, ponad 60 proc. badanych robi je w zależności od sytuacji. Natomiast ponad jedna trzecia badanych (36 proc.) kupuje online w porze wieczornej.
Jak wynika z badania, aż 85 proc. Polaków zakupy spożywcze w sieci najczęściej robi będąc w domu. 69 proc. badanych korzysta w tym celu z komputera oraz strony internetowej sklepu.
Badanie pokazało, że najważniejszy czynnik wpływający na decyzję o ponownym zakupie w danym sklepie internetowym decyduje poziom cen. Ponad połowa ankietowanych (53 proc.) wskazała również, że zwraca uwagę na szerokość asortymentu. Dodatkowo, 61 proc. przyznaje, że w przypadku gdy wybrany przez nich produkt jest niedostępny, chętnie akceptują oferowane przez sklep zamienniki.
"Mimo iż wśród niektórych klientów branży spożywczej preferowanym modelem pozostają tradycyjne zakupy, a wraz ze zniesieniem obostrzeń część z nich wróciła do sklepów, widzimy istotną zmianę w trendach wywołaną pandemią koronawirusa. Polacy dostrzegli korzyści internetowych zakupów spożywczych, a my odpowiadamy na ich potrzeby" - podsumował badanie kierownik działu e-commerce Intermarché Piotr Szczerba.
Raport Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz "dom i ogród" został przygotowany na zlecenie Grupy Muszkieterów przez Havas Media w sierpniu 2021 roku. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskim internetowym panelu badawczym na reprezentatywnej próbie osób powyżej 25 roku życia (CAWI, N=1098).
Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród" w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarché. (PAP)
autor: Anna Wysoczańska
Prawdę powiedziawszy, ja w zasadzie nie robię zakupów w stacjonarnych sklepach, nawet w marketach zamawiam produkty z dostawą albo odbiorem gotowego zamówienia.