Dnia 2021-09-17 o godz. 08:49 ~Marjurz napisał(a):
> Mimo e-commerce i tak „hedgują się” sklepami stacjonarnymi. Cały rynek suplementów, a szczególnie „fit” żywności rosnie rdr. Postawienie sprzedaży na mediach społecznościowych to jest darmowy marketing, stąd nie zakładam osobiście ani spadku przychodów ani marży w najbliższym czasie. Ryzyko w postaci wzrostu kosztów produkcji jest jednak spore z racji wzrostu cen energii. Pozdrawiam cierpliwych
Tak,ale e-commerce zwolnił a pewnie mieli 80% sprzedaży za jego pomocą bo w czasie pandemii wzrosły im obroty...I co teraz?Nie wróży to dobrze.Spekuła ma podłoże do dołowania...I zrobił nam się ryzykowny papier.Ja to poobserwuję do grudnia i potem może kapnie z 200% z 1 na 3. 10,jak pisał przedmówca,jest całkowitą abstrakcją nawet pomimo od lat praktykowanej tu spekulacji.Pamiętajcie że zbierali 2 lata poniżej 0,5 i już to wywalili.