Gra Gas Station Simulator zadebiutowała 15 września o godzinie 19. Półtorej godziny później nie tylko zdążyły zwrócić się koszty produkcji (czyli ok. 450 tys. złotych), ale tytuł trafił na 4 miejsce listy bestsellerów na platformie Steam. Kilka chwil później Gas Station Simulator okupował już miejsce pierwsze, wyprzedzając m.in. hitowego Deathloopa od Arkane.
- Jesteśmy na pierwszej pozycji również w kategorii New and Trending, czy Top Sellers. Peak graczy w okolicach niespełna 6 tys. To był piękny wieczór, ale zdecydowanie podchodzimy do tego na spokojnie. Dzień premiery niesamowicie ważny, ale jeszcze dużo do zrobienia przed nami - mówi Joanna Tynor, prezeska zarządu Drago Entertainment.
Wszystko można byle z wolna i ostrożna, mam tam akcje, tu akcje, forka, ngg, varsa i parę innych pożyjemy zobaczymy, póki co gamming zaczyna odbijać. Choć z drugiej strony cigames jakoś mnie martwi powoli ale potrzymam jeszcze.
Najważniejszy jest dobry pomysł. Ja się czasami dziwię, że takie firmy jak CIG nie współpracują z graczami, żeby czerpać pomysły na ulepszenia swoich gier lub tworzenie nowych. Wystarczyłoby raz na jakiś czas zorganizować jakiś konkurs, dać trochę fajnych nagród i pozbierać inspiracje i oczekiwania. No i rozpoznawalność marki by się poprawiła. Dużo nie trzeba...