• Chatboty i AI w ubezpieczeniach Autor: ~Chatbpty [5.173.253.*]
    Kolejne dobre wieści dla Advisero, spółki zależnej Indos, która ma narzędzia odnośnie machine learning i chatbotów

    Cyfryzacja coraz mocniej wkracza do sektora ubezpieczeniowego. Młode firmy technologiczne wypatrzyły nisze na rynku i próbują je zagospodarować.  Z analiz przeprowadzonych przez International Data Corporation (IDC) i firmę Liferay wynika, że wydatki na rozwiązania IT w sektorze ubezpieczeniowym będą rosły o 6 proc. w skali roku (compound annual growth rate – skumulowany roczny wskaźnik wzrostu) i już w 2024 r. globalnie mogą osiągnąć 135 mld USD. Trend wzrostowy wzmacnia m.in. zainteresowanie ubezpieczycieli optymalizacją usług i rozwiązaniami ułatwiającymi obsługę klienta. Powiększająca się przestrzeń rynkowa zachęca do działania młode firmy technologiczne.


    W ostatnich latach firmy ubezpieczeniowe dużo inwestowały w innowacje i cyfryzację. Upowszechniły się m.in. aplikacje mobilne wspierające proces likwidacji szkód, jak Warta Mobile, cyfrowe usługi dla klientów, takie jak PZU GO, czy chatboty wykorzystywane w obsłudze klientów, jak Allianz ChatBot Messenger. Obserwujemy też postępującą robotyzację procesów back office i coraz szerszy wachlarz nowoczesnych narzędzi, które wspierają agentów w sprzedaży. W obszarze sztucznej inteligencji większość ubezpieczycieli dopiero stawia pierwsze kroki. Wdrożenie takich rozwiązań wymaga unikatowgo know-how, wiąże się z przetwarzaniem dużej ilości danych i budowaniem zaawansowanych modeli opartych na uczeniu maszynowym
  • Re: Chatboty i AI w ubezpieczeniach Autor: ~Ren [94.240.21.*]
    I co z tego jak na tym śmieciu zyski obroty nie przenoszą się na wartość akcji. Głowni sraja na to co się dzieje z ich akcjami bo i tak żyją z dawania sobie dywidendy
[x]
INDOS 1,13% 3,58 2025-10-03 10:20:07
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.