• EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~jato [37.248.174.*]
    zakładając, że przez lockdown to był najgorszy kwartał w tym roku, to w całym 2021 EBITDA może być powyżej 10m, nie najgorzej jak na kapitalizację 28m.
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~Odys [89.64.45.*]
    Ciekawe o ile ta kapitalizacja zmieni się w najbliższym czasie :).
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~Inwestor4fun [95.49.207.*]
    No szczerze mówiąc te wyniki wyglądają rewelacyjnie jak na to co się działo w I kwartale i jak na zwykłą sezonowość wyników. Stawiam śmiałą tezę że ten rok będzie dla Screen Network najlepszy w historii. Chyba że na jesień znowu lockdown.
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~Inwestor4fun [95.49.207.*]
    Zobaczcie jeszcze na wyniki serwisu naEkranie. Też mega skok do przodu.
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~kris [46.134.34.*]
    No to jutro kurs akcji +30%
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~jato [37.248.174.*]
    Przepływy operacyjne plus 3.6m PLN..jak zapłacą za sprzedane spółki, to w kasie ponad 5.5m..
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~góral [46.134.40.*]
    Ciekawe po jakiej cenie dzisiaj się otworzy
  • Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN Autor: ~bartek [5.174.41.*]
    ja najmocniej zwróciłbym uwagę na to jaką moc pokazał DOOH w spółce. +14% wzrostu sprzedaży przy spadającym rynku! Rynek reklamy DOOH spadł w 1Q o 40%!! a my 14% w górę i to jeszcze przed odmrożeniem gospodarki. Co będzie po odmrożeniu??
    Teraz jak odmraża się gospodarka i ludzie zdecydowanie częściej będą chcieli spędzać czas poza domem, to tym bardziej DOOH stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny dla reklamodawców i zacznie się jazda w tym segmencie reklamy.

    EBITDA bardzo silna poprawa. Na pozostałych pozycjach też poprawa patrząc na działalność porównywalną. Szczerze mówiąc mocno zaskoczył mnie in plus wynik. A głowiłem się, czy jeszcze wczoraj nie dokupić, ale bałem się po tym wzroście. Liczyłem, że wynik będzie jeszcze słaby i że dziś po lepszej cenie kupię. Teraz żałuję, że nie kupiłem :( Cóż może jeszcze w okolicy wczorajszego close otworzy się...?

    zacytuje jeszcze spółkę odnośnie perspektyw DOOH:

    Zdaniem Zarządu Emitenta wraz z wygaszaniem pandemii rosnąć powinny wydatki reklamowe, a DOOH powinien
    być jednym z głównych beneficjentów tego odbicia. Przewaga konkurencyjna nośników cyfrowych była widoczna
    po nastaniu pandemii COVID-19, wyróżniając się elastycznością w tworzeniu kampanii promocyjnych w warunkach
    ciągłych zmian decyzji administracyjnych, uzależnionych także od sytuacji w danym regionie kraju. Z badań firm
    monitorujących rynek takich jak Verizon Media Study wynika, że w Stanach Zjednoczonych ponad 60% firm planuje
    z tego powodu zwiększać swoje wydatki na zewnętrzną reklamę cyfrową już w 2021 roku. W przypadku rynku
    krajowego może być podobnie. Da to szansę na przyspieszenie rozwoju DOOH, zwłaszcza poprzez dostarczanie

    bardziej dopasowanych form reklamowych dla odmrażających swoje budżety reklamodawców. Dotyczyć to będzie
    zwłaszcza tych branż, które pandemia zmusiła do przekształcenia dotychczasowych modeli biznesowych i do
    oferowania klientom swoich usług w nowej formule. Stwarza to dla DOOH nowe możliwości ponieważ
    w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy zewnętrznej, dysponuje ona zapleczem technologicznym dającym
    możliwości bieżącego dopasowania prowadzonej komunikacji do aktualnych potrzeb klienta. Docelowo będzie to
    dotyczyć także możliwości automatycznego zakupu reklam na ekranach cyfrowych. Upowszechnić powinien się
    także „Streaming live” w związku z możliwymi ograniczeniami lub zmianami w organizacji imprez masowych.

[x]
DIGITANET 1,69% 108,00 2025-11-14 17:04:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.