• Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: ~akcjonariusz [5.173.65.*]
    - informacji jak przebiega proces przeniesienia na główny parkiet (obroty są masakryczne i to by pomogło),
    - informacji o kolejnych projektach na 2022 - spółki powinny informować z wyprzedzeniem o planach na co najmniej rok do przodu, tutaj mamy plan do IV kwartału.

    Krzepi wzrost sprzedaży i zysku no i to, że zapowiada się, że wyniki co kwartał będą lepsze.

    Dużym atutem jest też spory zapas gotówki (3 mln) przy zachowanych coraz większych przychodach. To powinno przełożyć się w niedalekiej przyszłości na rozwój spółki i pracę na jeszcze większym projektem. A jak widać, warto obecnie inwestować w nowe dobre projekty w VR.
  • Re: Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: ~alt [79.191.63.*]
    Carbon powinien zaryzykować i wymyślić nowe własne IP, które będzie miało potencjał na bycie VR-sellerem, grą dla której ludzie kupują VR-sety. Robiąc Warhammera zdecydowali się nie wychodzić ze swojej strefy komfortu a jak nie mierzysz wysoko, to nie osiągniesz za wiele. Następny tytuł to musi być coś znacznie bardziej ambitnego. Koniecznie z dobrą, wciągającą fabułą dla której ludzie będą kupować VR.
  • Re: Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: cevka [109.241.35.*]
    Oni już chyba osiedli na laurach, a z drugiej strony i w uniwersum WH można zrobić coś wybitnego . Jeszcze z innej strony mogliby zrobić remake "Alice VR", w sensie dodać tylko fajną fabułę, bo graficznie było i jest tekstra !.
  • Re: Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: ~beka [185.191.206.*]
    Dnia 2021-05-14 o godz. 15:19 ~alt napisał(a):
    > Carbon powinien zaryzykować i wymyślić nowe własne IP, które będzie miało potencjał na bycie VR-sellerem, grą dla której ludzie kupują VR-sety. Robiąc Warhammera zdecydowali się nie wychodzić ze swojej strefy komfortu a jak nie mierzysz wysoko, to nie osiągniesz za wiele. Następny tytuł to musi być coś znacznie bardziej ambitnego. Koniecznie z dobrą, wciągającą fabułą dla której ludzie będą kupować VR.

    Co powinien, a co nie powinien to kwestia otwarta. Taki pierwszy lepszy z brzegu CDProjekt zdecydowanie nie leci na własnym IP tylko zakupionym i to 'dwukrotnie'. ;)

    Poza tym chyba jesteś trochę bardzo niezorientowany. CRB ma własny, wymyślony świat The Wizards i na razie na nim leci finansowo. To jest IP, w skali na miarę rozwijającej się firmy gamedev. Nie było żadnej licencji ani książki, stworzyli krainę Meliora i koszt zewnętrzny jest zerowy. Będzie kasa na jakiegoś full time lead story designera, na pewno taki zawita do firmy. A popularyzacji IP może np służyć gra planszowa oparta na licencji, gdyby ktoś się chciał tym zająć. To się robi w branży.
    Powtórzę - tworzenie IP wymaga KASY. Kupuj gry CRB - będzie kasa.

    Trochę inaczej jest z IP WH. Tutaj zapewne będzie revshare i to obwarowany warunkami w zależności od sukcesu gry. W przyszłości, jeśli WH okaże się solidną produkcją otworzyć on może różne ciekawe drzwi do pozyskania zewnętrznego IP, o czym zresztą wspominał AC na którymś z webinarów. Wałkowany na forum humorystycznie i wielokrotnie Harry Potter jest Anglikiem, tak samo jak Games Workshop. ;]
  • Re: Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: ~Xxxl [80.94.19.*]
    Ciekawie rozwija się małe studio notowane na głównym parkiecie - PUNKPIRATES . Warto zerknąć . Carbon to wyższa liga, cierpliwości... niedługo wystrzeli.
  • Re: Czego brakuje mi w ostatnich wydarzeniach u Carbona? Autor: ~Ufonauta-z-NEA [5.173.170.*]
    Idz naganiac gdzie indziej
[x]
CARBONSTU 0,00% 5,70 2025-10-23 16:36:56
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.