- informacji jak przebiega proces przeniesienia na główny parkiet (obroty są masakryczne i to by pomogło), - informacji o kolejnych projektach na 2022 - spółki powinny informować z wyprzedzeniem o planach na co najmniej rok do przodu, tutaj mamy plan do IV kwartału.
Krzepi wzrost sprzedaży i zysku no i to, że zapowiada się, że wyniki co kwartał będą lepsze.
Dużym atutem jest też spory zapas gotówki (3 mln) przy zachowanych coraz większych przychodach. To powinno przełożyć się w niedalekiej przyszłości na rozwój spółki i pracę na jeszcze większym projektem. A jak widać, warto obecnie inwestować w nowe dobre projekty w VR.
Carbon powinien zaryzykować i wymyślić nowe własne IP, które będzie miało potencjał na bycie VR-sellerem, grą dla której ludzie kupują VR-sety. Robiąc Warhammera zdecydowali się nie wychodzić ze swojej strefy komfortu a jak nie mierzysz wysoko, to nie osiągniesz za wiele. Następny tytuł to musi być coś znacznie bardziej ambitnego. Koniecznie z dobrą, wciągającą fabułą dla której ludzie będą kupować VR.
Oni już chyba osiedli na laurach, a z drugiej strony i w uniwersum WH można zrobić coś wybitnego . Jeszcze z innej strony mogliby zrobić remake "Alice VR", w sensie dodać tylko fajną fabułę, bo graficznie było i jest tekstra !.
Dnia 2021-05-14 o godz. 15:19 ~alt napisał(a): > Carbon powinien zaryzykować i wymyślić nowe własne IP, które będzie miało potencjał na bycie VR-sellerem, grą dla której ludzie kupują VR-sety. Robiąc Warhammera zdecydowali się nie wychodzić ze swojej strefy komfortu a jak nie mierzysz wysoko, to nie osiągniesz za wiele. Następny tytuł to musi być coś znacznie bardziej ambitnego. Koniecznie z dobrą, wciągającą fabułą dla której ludzie będą kupować VR.
Co powinien, a co nie powinien to kwestia otwarta. Taki pierwszy lepszy z brzegu CDProjekt zdecydowanie nie leci na własnym IP tylko zakupionym i to 'dwukrotnie'. ;)
Poza tym chyba jesteś trochę bardzo niezorientowany. CRB ma własny, wymyślony świat The Wizards i na razie na nim leci finansowo. To jest IP, w skali na miarę rozwijającej się firmy gamedev. Nie było żadnej licencji ani książki, stworzyli krainę Meliora i koszt zewnętrzny jest zerowy. Będzie kasa na jakiegoś full time lead story designera, na pewno taki zawita do firmy. A popularyzacji IP może np służyć gra planszowa oparta na licencji, gdyby ktoś się chciał tym zająć. To się robi w branży. Powtórzę - tworzenie IP wymaga KASY. Kupuj gry CRB - będzie kasa.
Trochę inaczej jest z IP WH. Tutaj zapewne będzie revshare i to obwarowany warunkami w zależności od sukcesu gry. W przyszłości, jeśli WH okaże się solidną produkcją otworzyć on może różne ciekawe drzwi do pozyskania zewnętrznego IP, o czym zresztą wspominał AC na którymś z webinarów. Wałkowany na forum humorystycznie i wielokrotnie Harry Potter jest Anglikiem, tak samo jak Games Workshop. ;]
Ciekawie rozwija się małe studio notowane na głównym parkiecie - PUNKPIRATES . Warto zerknąć . Carbon to wyższa liga, cierpliwości... niedługo wystrzeli.