http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/zywnosc-to-hit-e-zakupow,88924.html
'' ( Internauci )...Wciąż najchętniej kupują oni książki, płyty i filmy - 50 proc., jednak coraz częściej sięgają po produkty, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla tradycyjnych sklepów, ale sięgają po nową ofertę, jak odzież i produkty spożywcze. Najczęściej zamawiają produkty o bardzo długim terminie ważności ( ''... kawę, produkty sypkie, słodycze oraz napoje...'' ), ale coraz chętniej sięgają po gotowe jedzenie z restauracji.''
Merlin.pl, należący w 100% do Czerwonej Torebki-na tą chwilę- nie realizuje sprzedaży żywoności on-line,ale raport Gemiusa o runku e-commerce w Polsce,preferencje konsumentów i światowe trendy mogą to zmienić.Amazon,amerykański lider handlu internetowego,już inwestuje w biznes spożywczy on-line.
http://tech.pb.pl/3161479,6320,amazon-idzie-w-spozywke