"Z punktu widzenia sprzedaży, czwarty kwartał 2021 roku był wyjątkowo ciekawy i obiecujący. Sprzedaż wzrosła o 9% w stosunku do III kwartału 2021 i o 1% w stosunku do IV kwartału 2020, co oczywiście jest dobrym wynikiem, jednak ciągle poniżej oczekiwań Spółki. Z jednej strony ujemny wpływ na to miał nieznacznie zwiększony churn (zakończenie średniej wielkości kontraktów) i bardzo intensywne prace nad wdrożeniem nowej oferty i jej testowaniem. Jednak z drugiej, analiza rynku i jego stały wzrost pokazują, że jest duży potencjał do zwiększenia skali sprzedaży (aczkolwiek już w poprzednich raportach Spółka wyjaśniała, że wzrost rynku nie przekłada się automatycznie na wzrost sprzedaży Spółki).
Istotnym czynnikiem wzrostu skali podpisanych kontraktów w IV kwartale 2021 roku było testowe wprowadzenie nowej oferty produktowej opartej na kompleksowej platformie CDXP. Spółka pracowała na tym rozwiązaniem od kilku miesięcy, a końcówka roku rynkowa weryfikacja nowych produktów. W samym IV kwartale, Spółka odpisała 25 kontraktów na łączną wartość 470 tys. zł właśnie w oparciu o nową ofertę. Tak pozytywne przyjęcie nowego rozwiązania, dobrze rokuje na przyszłą sprzedaż – początek 2022 roku to duży wzrost zainteresowania nowymi produktami Spółki".