W III kw. 2024 r. Emitent wypracował przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi na poziomie 1 012 500,00
zł przy 1 095 167,13 zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
W dniu 4 września 2024 roku miała miejsce premiera gry Gardenia VR na urządzenia wirtualnej rzeczywistości Meta Quest 3
w sklepie Meta Horizon Store. Emitent rozszerzył umowę z koncernem Meta, na wydawanie gier VRFabric bezpośrednio na
platformę Meta Horizon Store. Aktualne i przyszłe gry Emitenta będą publikowane bezpośrednio w sklepie Meta Horizon Store
bez pośrednictwa okresu przejściowego App Lab.
Spółka aktualnie kończy testy certyfikacyjne gry My Demon Wife VR, która powinna się ukazać w czwartym kwartale 2024
roku na urządzaniach VR (Rift, Quest 3 oraz HTC Viveport). Emitent finalizuje również wersję Gardenia VR przeznaczoną na
urządzenia PlayStation VR i PlayStation VR 2 w sklepie PlayStation Store.
Równolegle Spółka przygotowuje pierwszą grę własną Sport Shooter VR i finalizuje rozmowy z potencjalnymi partnerami
wydawniczymi i licencyjnymi.
Emisja akcji serii D trwała od 27 czerwca 2024 roku do 8 lipca 2024 roku i zakończyła się przydziałem 336.814 akcji po cenie
objęcia 7 zł/akcję jedenastu akcjonariuszom. Aktualnie Emitent jest po podpisaniu umowy z autoryzowanym doradcą, z którym
uruchomił procedurę wprowadzenia akcji serii D Emitenta do obrotu zorganizowanego w ramach Alternatywnego Systemu
Obrotu na rynku NewConnect.
Jesteśmy zadowoleni z postępu prac wykonanych w trzecim kwartale 2024 roku i optymistycznie patrzymy w przyszłość.
Dziękujemy za Państwa zaufanie i wsparcie. Liczymy na dalszą owocną współpracę i kolejne sukcesy, jak również zachęcamy
do zapozaniania się z pełną treścią raportu, a także do odwiedzenia naszej strony internetowej https://www.vrfabric.info/
Z poważaniem
Julia Leszczyńska
Prezes Zarządu
VRFabric S.A
Obie spółki podobnie mocno przecenione - podobieństwo do legimi na którym jednak przecena podobna wytrzymała zaledwie 1 tydzień. Może na miejsce potencjałowe Legimi z przed tygodnia, dziś (po odbiciu kursu na legimi) bardziej pasowałby e-shopping/ ESG, który też branżowo jest bliższy
legimi/LEG. E-shopping ;
W pierwszą sesję po scaleniu i wznowieniu notowań byli tacy co jakby nie byli świadomi scalenia akcji spółki eshopping o ok. x 14. jakby mylili ok. 7-8 gr z przed 2 tygodni ze scalonymi w czwartek (31.10.2024r.) 80-90 gr...
Zobaczyli na arkuszu zleceń 1,35 zł, 0,9 zł czy nawet 0,85zł i czasem ktoś sprzedawał ( wręczał prezenty nieświadomie) licząc, że skoro przed zawieszeniem kurs bywał ok. 0,075 zł, to przecież teraz jest okazja wyskoczyć. Po prostu niektórzy mylili/mylą 7-8gr z przed scalenie z 80 gr po scaleniu.
Scalenie to też cena emisyjna ostatniej emisji objętej za ok. 10 mln zł po 1,4 zł/1 szt.
Vrfabric / VFA (za ok. 2 tygodnie wyniki dość pewne po potwierdzeniu chińskich umów kontrahenckich) - bliższy branżowo freemind
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu:
Zarząd VRFabric S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej jako: Spółka, Emitent] informuje, iż w dniu 19 sierpnia 2024 roku podpisał umowę [dalej: Umowa] z amerykańskim koncernem NVIDIA Corporation z siedzibą w Santa Clara, California, USA [dalej: NVIDIA].
Umowa określa zasady współpracy pomiędzy NVIDIA a Emitentem w ramach wsparcia tworzenia rozwiązań developerskich w grach w oparciu o technologię Sztucznej Inteligencji oraz Uczenia Maszynowego. Emitent w oparciu o podpisaną Umowę planuje wdrożyć do gier Emitenta rozwiązania NVIDIA, w tym: chatboty, algorytmy naśladujące zachowania i mowę ludzką oraz rozwiązania rozpoznające mowę ludzką, a także cyfrowe postacie, budujące narrację na żywo w trakcie interakcji z graczem. Na mocy Umowy Spółka otrzymała dostęp do narzędzi i rozwiązań technologicznych NVIDIA w wysokości 100.000 USD.
Równocześnie w ramach Umowy Emitent przystąpił do programu NVIDIA Developer Program [dalej: Program]. Przystąpienie do Programu otworzyło Spółce dostęp do programu grantowego, w którym poprzez system NVIDIA, złożony został wniosek o grant w wysokości 1.000.000 USD. W przypadku pozyskania grantu, Emitent planuje stworzenie wirtualnego asystenta sprzedaży w oparciu o technologię AR/VR i technologię NVIDIA. Wirtualny asystent sprzedaży AR/VR będzie generował przychód dla NVIDIA oraz Emitenta.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/VRFABRIC-SA-Podpisanie-umowy-o-wspolpracy-z-koncernem-NVIDIA-Corporation-8800490.html
skupowanie akcji VFA / vrfabric przez insider od ok. 1 roku
https://www.bankier.pl/wiadomosc/VRFABRIC-SA-Powiadomienie-o-nabyciu-akcji-Spolki-przez-osobe-pelniaca-obowiazki-zarzadcze-8799401.html