''Chcieliśmy stworzyć nowoczesny polski koncept,  który pozwoli nam wykorzystać rozwiązania z powodzeniem stosowane przez zachodnie sieci handlowe. Format convenience idealnie nadawał się do tego profilu. Obecnie jest to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi rynku detalicznego. Szczególnie w ostatnich miesiącach dało się zauważyć, że pomimo słabnącej koniunktury na rynku, sektor convenience nadal dynamicznie rośnie i niemal wszystkie większe sieci handlowe dostrzegają szansę w sklepach małopowierzchniowych.''
http://poradnikhandlowca.com.pl/wywiady/Maciej-Szturemski--Prezes-Zarzadu-Malpka-S-A-,499,strona1.html
PS.
Ostatnio pisałem o bardzo dobrze odebranych wynikach finansowych trzeciej sieci handlowej w Wielkiej Brytanii - Sainsbury's ,a poprawa uzyskana została poprzez bardzo dobrą sprzedaż w segmencie online -wzrost o 15% i równie imponujacą sprzedaż w ...SKLEPACH CONVENIENCE -wzrost o 20%.