Forum Giełda +Dodaj wątek

Wyścig zbrojeń trwa: Agora przejmuje sfd.pl

Zgłoś do moderatora
Wyścig zbrojeń trwa: Agora przejmuje sfd.pl

30 kwietnia 2009, 16:41:00
Coraz częściej, najważniejsi rynkowi gracze funkcjonują w bazach "Whois" jako właściciele domen, pod którymi działają popularne serwisy. Oficjalnie mówi się o nawiązaniu strategicznej współpracy. Nieoficjalnie wszyscy wiemy, że walka toczy się o cenne punkty zasięgowe w rankingu najpopularniejszych witryn w Megapanelu PBI/Gemius, które bezpośrednio przekładają się na potencjał reklamowy witryny, a więc i na pieniądze. Niedawno Interia weszła w posiadanie chomikuj.pl, dwa tygodnie wcześniej Agora została właścicielem domeny sfd.pl.

http://www.internetstandard.pl/news/344448_1/Wyscig.zbrojen.trwa.Agora.przejmuje.sfd.pl.html

czyżby bankier.pl tez
  • Wyścig zbrojeń trwa: Agora przejmuje sfd.pl Autor: ~bankier

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
AGORA 1,28% 9,52 2025-10-17 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.