Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2013 r.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2013 r. wyniosła 42,6 mln zł i była o 13% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 328,1 mln zł i była o 8,5% wyższa w ujęciu r/r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec września wyniosła 99,9 tys. m2, co oznacza 2,5% przyrost powierzchni handlowej r/r.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2013 r. wyniósł 21,9 mln zł, co oznacza poziom o 4% wyższy niż we wrześniu ubiegłego roku.
Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 167,2 mln zł i była wyższa o ok. 6% r/r.
Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 280 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,1 tys. m2, co oznacza wielkość sieci analogiczną do września 2012.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan we wrześniu 2013r. wyniosła 20,7 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej we wrześniu 2012 r.
Sprzedaż po 9 miesiącach br. wynosiła 160,9 mln zł, co oznacza wzrost 11% r/r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2013r. miały łączną powierzchnię 38,8 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o ok. 7% r/r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90% wzrost do września 2012r. Natomiast za 9 miesięcy sprzedaż wynosiła 20,1 mln zł, co oznacza wzrost o 47% r/r.