DAI to Dynamic Ad Insertion - dynamiczna podmiana reklam, w grudniu firma GPW DAI zrobiła pierwszą w pełni komercyjną kampanię dla Biedronki, a partnerem na Dolnym Śląsku był Korbank.
"GPW DAI zrealizowała w grudniu pierwszą w pełni komercyjną kampanię dynamic ad insertion z siecią handlową Biedronka. Firma kupiła od spółki-matki Platformę Aukcyjną TeO, zbudowaną w ramach prac badawczo-rozwojowych przy wsparciu NCBiR. Kampania na Dolnym Śląsku była możliwa dzięki umowie z lokalnym operatorem Korbank.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gpw-dai-chce-przyspieszyc-w-2025-roku-rozmawia-z-operatorami-2 "
Zapewne w tym roku będą kontynuować współprace, ciekawe jak duży wpływ może to mieć na przychody Korbanku? Wygląda to na dobry kierunek dla zwiększenia przychodó i dodatkowej monetyzacji swojej bazy klientów.