Windeln.de z naciskiem na ulepszenia strukturalne Windeln.de, jeden z wiodących sprzedawców online produktów dziecięcych i małych dzieci w Europie i Chinach, osiągnął przychody w wysokości 51,9 miliona euro w pierwszym kwartale 2017 roku. Oznacza to wzrost o 10,3% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Także przychody w niemieckim segmencie Sklepów, które obejmują sprzedaż chińskim klientom, wyniosły w pierwszych trzech miesiącach 35,3 mln EUR (1Q 2016: 34,8 mln EUR). W celu udoskonalenia obsługi klientów w Chinach i ograniczenia kosztów, windeln.de dodatkowo współpracuje z holenderskim dostawcą usług pocztowych PostNL od końca pierwszego kwartału. Ponadto firma wprowadziła również unijną metodę płatności Unionpay, która jest popularna w Azji i otworzyła własne biuro w Szanghaju. Obecność fizyczna w Chinach oferuje nam szeroki wachlarz zalet: jesteśmy bliżej naszych klientów i możemy obserwować rozwój, a także naszą konkurencję. Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy w dobrej formie w Chinach. Konstantin Urban, współzałożyciel i członek zarządu windeln.de. Udział przychodów w segmencie sklepów międzynarodowych, który obejmuje działania w pozostałych krajach europejskich, wzrósł znacząco o 16,6 mln EUR lub o 35,6% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. MCI zainwestował w Windeln.de w 2012 roku. W ubiegłym roku MCI.TechVentures Fund (MCI.TV) zwiększył udział w spółce do ponad 15 procent, a zatem, zgodnie z publicznie dostępnymi informacjami, stał się największym akcjonariuszem spółki. MCI.TechVentures ma silną ekspozycję na rynku e-commerce. Oprócz windeln.de portfel Funduszu obejmuje: Frisco.pl (polski lider na rynku artykułów spożywczych), Morele.net (największy sklep elektroniczny w Polsce dla konsumentów) Pigu.lt (największy sklep e-commerce w Polsce) Kraje bałtyckie) i Answear.com (e-moda w Europie Środkowo-Wschodniej).