Chciałbym wam drodzy akcjonariusze tej spółki powiedzieć jakie przygody mam z tą spółką.
Zleciłem przeniesienie usług na inna osobę, na infolinii zapewniono mnie, że nie poniosę dodatkowych opłat i jest to całkowicie darmowa usługa. Jak się okazało dostaje ciągle faktury (nie osoba na która powinna być usługa), gdy dzwonie na infolinie to mnie rozłącza po chwili ( w momencie kiedy musze wybrać numer wewnętrzny, a gdy usługą była na mnie to jakoś nie było problemu), jedyna forma kontaktu to mailowa w ankiecie.
Dostałem odpowiedź taką "Dział Zabezpieczenia Przychodów uzależnił realizację Umowy Cesji od wpłaty kaucji w kwocie 300,00 zł."
Te 300zł wzieli sobie z.... nie poinformowali mnie mailem, fakturą, telefonem czy czymkolwiek innym, że muszę zapłacić 300zł żeby doszło do cesji, jeśli tego nie zapłacę (oczywiscie nie podali terminu do zapłaty, więc zaraz wezmą to z kapelusza) to mi rozwiążą umowę i będą oczekiwać zapłaty tej kary +równowartość pozostałych miesięcy do spłaty.
To tak dla Was, dla tych którzy myslą, czy Netia to może Spółka na najbliższe lata..no jeżeli tak będą tratkować klientów to sobie odpowiedźcie sami, czy pocztą pantoflową to się nie rozniesie. Kwestia czasu.