Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,43 zł , zmiana od tamtej pory: -99,30%
zastanawia mnie dynamika wzrostów sprzedaży i rosnąca marża. Jeżeli porównamy raport za IV 2015.
Sprzedaż za cały rok była 44,5 mln pln a teraz po 4 miesiącach już prawie 19,5 mln pln przy znacząco wyższej marży.
W tym sezonie trafili z kolekcją. A sam będąc managerem widzę jak teraz w dobrym tonie jest posiadanie dobrego garnituru tudzież fajnej kurtki z Próchnika czy Bytomia. A jeszcze kilka lat temu był to obciach. Teraz ich ubrania są doskonałej jakości a za jakość się płaci.
Widzę przyszłość Próchna bardzo pozytywnie i spodziewam się w niedługim czasie przekroczenie 10 mln sprzedaży w miesiącu, przy tej dynamice to nastąpi szybciej niż później.
Co do kursu, wszystko zależy od szerokiego rynku, a na nim czekanie na majowy raport Moody's.
Pozdr
  • Sprzedaż Autor: ~Yomen

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PROCHNIK 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.