Zgodnie z obecną strategią SMT w niedługim czasie stworzy odrębną markę dla usług outsourcingu. Rozwój będzie przebiegał w kierunku usługi masowej- o niższej marży, ale dużo wyższym wolumenie zleceń. W tej chwili spółka pracuje nad stworzeniem pełnego zespołu specjalistów, a na rynku pracy obecnych jest ponad 100 ofert ze strony SMT. Dodatkowo firma rekrutuje swoich pracowników na czołowych uczelniach w Polsce. Aktualnie około 25-30 pracowników współpracuje na stałe z Deloitte. W tym roku została wydelegowana ponad połowa z nich.
Tymczasem większe projekty outsourcingowe obejmują nawet do kilkuset pracowników. SMT ma ambicje stworzyć spółkę,która z samego outsourcingu będzie w stanie generować roczne obroty na poziomie od 50 do nawet 100mln złotych. Tylko jeden duży kontrakt zagraniczny może zapewnić ok.20-30mln rocznie. Jeśli chodzi o firmy polskie to wolumeny nie ustępują za bardzo. SMT kieruje swoją ofertę do 250 największych przedsiębiorstw w Polsce. W europie Zachodniej celem SMT są również największe przedsiębiorstwa tylko potencjalny rynek obejmuje już kilka tysięcy największych firm.- SMT pozyskuje klientów również dzięki nawiązaniu współpracy z kilkoma dużymi firmami rekrutującymi.
Myślę,że z dużym prawdopodobieństwem w niedługim czasie spółka poinformuje o podpisaniu znaczącego kontraktu z tego segmentu działalności. Od końca zeszłego roku trwają już negocjacje i są to kontrakty wielomilionowe.Myślę,że parę z nich ma ogromną szansę zakończyć się powodzeniem.
Oczywiście będą to już inne marże : 7-12%netto.