ekspansja Ferro na nowe rynki
Grupa Ferro, producent armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej, myśli o ekspansji na nowe rynki, rozważa m. in. kraje bałtyckie - poinformowali przedstawiciele spółki na wtorkowej konferencji prasowej. Ferro chce utrzymać podobny do obecnego poziom marży.
"Na przyszłość nie wykluczamy ekspansji na nowe rynki, przyglądamy się krajom bałtyckim, w kolejnych latach chcielibyśmy otworzyć nowe przedstawicielstwa. Zwykle są to biuro handlowe, bez tworzenia dużych struktur" - powiedziała Aneta Raczek, prezes zarządu.
obecnie organizujemy struktury sprzedażowe w Bułgarii, a zwykle jest to jeden kraj w ciągu roku(...) Na razie jest to działanie bardziej organizacyjne - zatrudnienie osób, tłumaczenie certyfikatów.
Spółka podaje, że jest liderem na rynku armatury w Czechach, na Słowacji i w Rumunii.
"Naszym celem na nowych rynkach jest zwykle obecność wśród top 3" - powiedział Zbigniew Gonsior, wiceprezes zarządu.