To nie tak. W Q2 nie było jeszcze Q2, więc jeśli mieli 600k na plusie to może znaczyć że Thief w Horizon+ przynosi porządne kwoty. W Q3 odpalili Cave Crave i Besiege, z czego marka własna (CC) sprzedaje się kilkanaście razy lepiej, czyli nie muszą dzielić się zyskiem. Za miesiąc dwa CC dostanie multiplayera a tam na bank będą płatne skórki lub waluta i gra odpali może nawet mocniej niż na premierę. Dodatkowo Q4 to standardowo najlepszy okres sprzedażowy w roku, idealna pora na wjazd multie i innych rzeczy. W toku są też Punch Lunch i Thief Multi, niech jeden z tych tytułów odpali i mamy kolejną odnogę, a w końcu przyszłego roku Cavesy jako nowa gra nie -VR. Nie sądzę by byli zmuszeni do emisji, koszty zdają się pod kontrolą a widząc jakość Cave Crave i Besiege raczej można się dziwić, jak to ogarniają w 12 osób, bo oba tytuły są o klasę lepsze niż ich oryginalny Thief (nie mówię, że lepiej się sprzedają).