Dnia 2020-09-01 o godz. 08:50 ~Pandora napisał(a):
> > Zastanawiam się jak dziś można by zdefiniować że "coś" im się udało? Stworzenie międzynarodowej marki kosmetycznej klapa, rentowność sprzedaży klapa, może uda im się jeszcze kogoś namówić na zakup akcji z rynku wykorzystując aurę nazwy spółki .... to ostatnia nadzieja.... :)
Ludzie, co wy wypisujecie!
Wyniki znacznie lepsze niż rok temu, wystarczyło że zwolnili Sarapata. Koniom lżej.
Sprzedaż wzrosła mimo pandemii, a nie jest to spółka "covidowa"!
nie jest to spółka covidowa a wiesz czemu ? bo oni nawet nie umieli wykorzystać nadarzającej się okazji !!!
oni nawet nie umieli sprzedać mydła które produkują a na które ludziska się rzucili w marcu, inni producenci mydeł urośli x10 a tu co było ? sraka padaka, inne firmy tylko jęknęły że zamierzają produkować mydło albo płyny antybakteryjne a kursy rosły x5 czy 10
tutaj wyprodukowali płyn i co ? nawet nie dali żadnego komunikatu że coś mają,ludziska same na stronie znalazły a firma co ? wody w usta i cicho sza.. nieudaczność zarządu bije w oczy na każdym kroku.. nawet płyn antybakteryjny nazwali "płynem oczyszczającym" i oni chcieli na tym zarabiać ? możesz sobie sprawdzić na stronie jak wygląda etykieta... kto kupi płyn oczyszczający jak szuka antybakteryjnego , napis antybakteryjny napisany taką czcionką że bez okularów to nie pochodź...nieudolność bije na każdym kroku....