Spółka jest jednym z najszybciej rozwijających się fintechów w Polsce. Głównym jej celem jest zapewnienie korzystnych cenowo oraz wygodnych usług przekazów pieniężnych, z optymalnymi wysokościami prowizji, natychmiastową realizacją oraz przejrzystymi kursami walut. Spółka podkreśla, że na obecnym etapie priorytetem jest jak najszybsze pozyskiwanie nowych klientów, co wiążę się z koniecznością dalszych inwestycji. Obecnie, dzięki SPOKO.app, przelewy można nadawać z 32 do 120 krajów, w tym do: Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Indii, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Nigerii, Pakistanu, Rosji, Tadżykistanu, Turcji, Turkmenistanu, Ukrainy i Uzbekistanu. Spółka wskazuję, że powyższy wzrost został osiągnięty pomimo zerwania współpracy na rynku rosyjskim, a tym samym utraty klientów na obszarze Rosji. SPOKO.app stale optymalizuje i ulepsza aplikację oraz prowadzi kampanie reklamowe w celu pozyskiwania nowych użytkowników, dzięki czemu zamierza utrzymywać satysfakcjonujące tempo wzrostu.