"Firma 4fun Media w trzecim kwartale br. zanotowała wzrost przychodów w skali roku o 31 proc. do 4,81 mln zł i 8 tys. zł zysku netto. Spółka osiągnęła pierwsze przychody z uruchomionej niedawno agencji reklamowej Brigde2Fun oraz liczy na synergie z przejętą miesiąc temu firmą Screen Network. 4fun Media podkreśla, że miniony kwartał był pierwszym z bieżącego roku obrotowego, w którym zwiększyły się jej wpływy z reklamy telewizyjnej - w skali roku o 43 proc., do 1,29 mln zł. W połowie br. spółka przeprowadziła rebranding dwóch z trzech swoich kanałów, którego koszty szacuje na 2,5 mln zł...
...4fun Media podkreśla, że pierwsze przychody zanotowała jej uruchomiona niedawno agencja reklamowa Brigde2Fun (którą tak samo jak 4fun Media zarządza Rafał Baran, do marca br. po tym jak pod koniec września została agencją wspomagającą obsługę T-Mobile Polska w zakresie ATL-u i sponsoringu. Brigde2Fun pracuje przy
obecnej kampanii telekomu z udziałem Tomasza Kota, bierze też udział w kolejnych dużych przetargach.
Trzecim źródłem przychodów i zysku 4fun Media ma być zajmująca się cyfrową reklamą zewnętrzną firma Screen Network, której 60 proc. udziałów
nadawca kupił miesiąc temu za 6,94 mln zł. Spółka zapowiada rozwój swojej sieci ok. 17 tys. monitorów w przestrzeni publicznej emitujących informacje i reklamy w oparciu o technologię digital signage. Kolejne chce przejmować w siedmiu największych miastach, a także świadczyć usługi brokerskie oraz promować kanały 4fun Media."
więcej w artykule:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4fun-media-ze-wzrostem-wplywow-i-zyskiem-liczy-na-wiecej-ze-screen-network-i-brigde2fun#