Możesz się nie zgadzać dlatego twój biznes nie przetrwałby nawet miesiąca .To już nie te czasy aby wybierać sobie grupę docelową ...........Monnari powinno się rozwijać i brać przykład z spółek Jak LPP itd. gdzie maja w swojej grupie wszystkie grupy wiekowe i zarabiają dzięki temu krocie co pokazują wyniki tych że spółek i popyt ! Dziś nie ma miejsca na jakieś limity wiekowe tym bardziej w tych czasach gdzie jest Internet i najwięcej kobiet robiące zakupy to młodzież i to ona najwięcej kupuje a więc Monnari powinno iść ta drogą aby zwiększać sprzedaż i zachętę ...........co pokazują zresztą inne marki i firmy .Salony pełne ludzi są tam gdzie jest coś dla każdej grupy wiekowej .Mając asortyment jednej grupy to gwóźdź do trumny i spadek sprzedaży i opłacalności prowadzenia biznesu ! co potwierdzają dane a więc pisanie aby była tylko jedna grupa wiekowa to absurd nie do pojęcia ! No chyba że ktoś chce upaść i zniknąć z rynku ! Monnari musi mieć asortyment dla każdej grupy wiekowej tak jak to robią inne firmy oraz wyodrębnienie marki męskiej której brakuje i hamuje rozwój a mając koszule ,spodnie ,buty ,bluzy, kurtki itd zwiększyłoby obroty i zyski i co ważne żadne to nie są koszty bo to wszystko się zwraca z nawiązka przy zakupie i to z nawiązką .Klapa to jest kiedy sklepy są puste i mało zatowarowane i nie mające asortymentu dla każdej grupy wiekowej tym bardziej tej młodszej jak młodzieży która robi najwięcej zakupów często z koleżankami czy mamami .Jedna grupa docelowa to kilka/naście pań dziennie ,wszystkie grupy wiekowe to kilkadziesiąt osób dziennie a salon ten sam ten sam metraż i opłaty .Kolejna sprawa Najważniejsze jest w obecnych czasach sieć Internetowa zakupy Online gdzie Monnari powinno zwiększyć stanowczo zakupy poprzez ten strumień bo w dzisiejszych czasach najwięcej zakupów robi się tym kanałem i rozwijać na szeroką skale w pełnym znaczeniu tego słowa czyli być trendy mieć coś dla każdego ,każdej grupy wiekowej i płci .Rozwój i jeszcze raz rozwój to podstawa w dzisiejszych czasach a nie zamykanie się w szufladzie jednej .