Dnia 2018-10-11 o godz. 08:26 ~Dowora napisał(a):
> Z facebooka :
> > "ale jak narazie widzę że może być poślizg całkiem spory, na mojego maila nie dostałem żadnej odpowiedzi, chyba pozostaje wybrać się osobiście do firmy ustalić fakty i prawdopodobnie zerwać umowę..."
> >
> > "My dostaliśmy informacje ze planowane podłączenie przeciagnie sie na styczeń z przyczyn nie zaleznych od firmy
O o o, no to katastrofa, koniec, zarząd do odwołania, spółka do do upadłości bo przedłuża się podłączenie dwóch klientów ? Czym ty się człowieku podniecasz. Wypisujesz bzdury i głupoty, biegasz po forum ze swoimi defetystycznymi wypocinami nic nie wiesz o tej spółce za to masz jakieś chore projekcje. Spółka realizuje projekt zgodnie z harmonogramem, a kilku a nawet kilkudziesięciu klientów z opóźnieniem zawsze się znajdzie przy takiej skali projektu i nie ma to żadnego znaczenia i nie wynika z braku środków , jest wiele innych czynników np. zgody właścicieli działek itp.