Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  12,40 zł , zmiana od tamtej pory: -69,35%

Re: WHO WAŻNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Szef WHO podkreślił też, że 93 proc. przypadków zachorowania na koronawirusa, jakie stwierdzono na świecie odnotowano w czterech krajach. Są to: Chiny, Korea Południowa, Włochy i Iran." Do pandemii trzeba więcej. Swoją drogą, od razu mówiłem jak usłyszałem że wirus dotarł do Włoch to ich pozamiata. Taka mentalność, dyskoteki dopiero kilka dni temu pozamykali.
Nie znam się jeszcze na analizie technicznej ale mam kilka teorii nt. obecnej sytuacji.
Ghost, Co do USA, Trump był dziwnie cichy przez ostatni miesiąc, do dzisiaj.
 https://twitter.com/realdonaldtrump
"So last year 37,000 Americans died from the common Flu. It averages between 27,000 and 70,000 per year. Nothing is shut down, life & the economy go on. At this moment there are 546 confirmed cases of CoronaVirus, with 22 deaths. Think about that!"
"Saudi Arabia and Russia are arguing over the price and flow of oil. That, and the Fake News, is the reason for the market drop!"
Pisałem wcześniej że USA będą cisnąć w dół dopóki S&P 500 nie dotknie 2700, myślałem że zajmie im to cały tydzień, ale normę prawie wyrobili dzisiaj (2746,56). Komuś bardzo zależy szybko zrobić kasę zanim gospodarka światowa ucierpi.
Odniosłem wrażenie że negatywne informacje są dozowane a pozytywne pomijane. A teraz ciekawostka, obstawiałem że raport OECD odnośnie CLIs będzie wyzwalaczem spadków, a tu dzisiaj niespodzianka, odwołany.
Wyścig po szczepionkę też idzie pełną parą, Chiny, Francja, RPA, Niemcy i może jeszcze inne kraje są na etapie testów klinicznych, kończy się czas Ameryce i coś mi się zdaje że w przeciągu 3 tygodni pojawi się od nich info że mają gotową do sprzedaży szczepionkę :).