Dorotka - tak, wszystko się zgadza w tym co napisałaś. Oczywiście niech firma testuje grę tak długo jak potrzebuje i wypuści na rynek w pełni dopracowany produkt. W jednym ze starych wywiadów Prezes wspomniał, że chciałby aby grossing RB3 był chyba minimum ośmiokrotnie lepszy od RB2. Gdyby udało się osiągnąć tego rodzaju wyniki, to kurs akcji tutaj wystrzeli w kosmos. Zastanawiam się jednak jakie terminy są ogólnie brane pod uwagę przez firmę, bo domyślam się, że są miesiące lepsze i gorsze do wydawania gry mobilnej i część dat jest odrzucanych właśnie dlatego, że sam miesiąc jest potencjalnie złym terminem. Czy więc jeżeli nie uda się w czerwcu, to rozważają dopiero grudzień na święta, czy może dobry jest też wrzesień albo jakiś inny miesiąc. A może zupełnie nie patrzą w ten sposób i jak uznają, że gdy gra się już będzie nadawać, to wydadzą ją w dowolnym terminie, bo sama gra się obroni.