W pierwszym kwartale 2025 roku przychody Vee wzrosły o 11,8% względem czwartego kwartału 2024 roku i o 41,1%
względem analogicznego okresu roku poprzedniego. W tym samym czasie liczba obsłużonych spraw zwiększyła się o 36,4%
kwartał do kwartału oraz o 43,9% rok do roku, osiągając poziom 2,75 miliona. Liczba minut rozmów z Vee wyniosła 1,78
miliona, co oznacza wzrost o 37,4% względem Q4 2024 i 54,6% względem Q1 2024. Kontynuujemy prace nad projektami
umożliwiającymi zwiększanie dynamiki wzrostów przychodów i wolumenów.
W tym tygodniu uruchomiliśmy z niemieckim klientem testy wysoko wolumenowej kampanii, której ciągłe działanie
produkcyjne powinno ruszyć jeszcze w tym miesiącu. Jednocześnie weszliśmy w fazę pilotażową z potencjalnym
partnerem, udostępniającym swoje oprogramowanie firmom z sektora SME w wielu krajach. Trwają także prace nad
pilotażowym projektem dla koreańskiego call center, obsługującego m.in. duże sieci AGD. Z dużym sukcesem
przeprowadziliśmy pilotaż kampanii wychodzących dla firm z sektora SME w Polsce, co najprawdopodobniej przełoży się
na skalę uruchamiania Vee Suite u nowych klientów.
Negocjacje z operatorami wciąż trwają.