Maliniak od kilku lat mówi to samo a spółka jak się rozwijała tak się rozwija. Kampania reklamowa, którą spółka ostatnio zaczęła przełoży się na bardzo dobre przychody w wynikach za III kwartał. Dodatkowo marka jest coraz bardziej rozpoznawalna również za granicą.
Markę Onlybio można porównać do Ziaja o podobnym profilu gdzie zyski firmy Ziaja za 2023 rok wynosiły 76.6mln a przychody 465,4mln gdzie spółka Ziaja co prawda ma nieco dłuższą historię i jest bardziej rozpoznawalna w Polsce ale na Instagramie i Facebooku ma mniej obserwujących niż Onlybio.life. Dodatkowo na google trends można sprawdzić, że marka Ziaja jest co prawda wyszukiwana częściej niż marka Onlybio ale tylko jeśli porównujemy te spółki w przedziale czasowym dłuższym niż 7 dni. W przedziale do 7 dni Onlybio.life wygrywa. Wnioski nasuwają się same.
Prawda jest taka, że przebicie zapewne nie utrzyma się długo i wiadomym jest, że Ziaja wróci na prowadzenie. Jedna akcja marketingowa nie jest wystarczająca by zostać liderem w branży. Te firmy też mają nieco inne kosmetyki więc ze sobą nie do końca konkurują, ale takie spojrzenie na obie firmy daje pewien obraz i można założyć, że Onlybio.life które należy do grupy kapitałowej hubtech rozwija się bardzo prężnie. Ja w spółkę wierzę, mimo że już jakiś czas odnotowuję stratę w swoim portfelu. Czas pokaże i niech każdy podejmuje swoje decyzje. Maliniakiem jednak bym się nie przejmował.