Były nadzieje na wielki wpływ IP i marketingu Game Workshop, po drodze było podekscytowanie programem motywacyjnym, teraz będzie nadzieja w Chinach i metaverse. Kurs szuka dna i tylko czas inwestycji się będzie wydłużał.
Warhammer na steam pokazuje ze obecna premiera nie jest lepsza niż wcześniejszy tytuł, co przy użyciu takiego IP jest lekką porażką.
Myślę ze rozczarowanie wielu akcjonariuszy jest nam miejscu i nie można tego tłumaczyć ze "inwestycje potrzebują czasu" i "VR jest przyszłością". Strat w raportach nie powinni mieć, kolejne platformy będą podtrzymywały przychody, ale jeżeli chcą przejść na wyższą półkę - większy projekt, większe koszty, dłuższy okres produkcji - bez tego nic się tu nie zmieni.
Zaczęli preprodukcje kolejnego tytułu, realnie to kolejne minimum 2-2,5 roku aby dostarczyć jakościowy produkt. Moim zdaniem w najbliższych miesiącach tylko bardzo dobre przyjęcie co-op zmieni nastawienie do spółki (potwierdzone wolumenem sprzedaży).