Peak dema ATS podczas festiwalu miał wyższy od Gunsmitha (430 vs 366), followersów w czasie trwania festiwalu od 13 do 20 czerwca Gunsmith miał więcej (1073 vs 925). ATS demo ruszyło dwa dni przed poczatkiem festiwalu i wtedy miał wyższy peak (575) i ekstra 543 nowe osoby w tym czasie.
Co do wishlisty to akurat nie rosły gry tylko na miejscach 80-120 ale na innych także. Przykładowo Infection Free Zone które nie brało udziału w festiwalu spadło w tym czasie z 93 na 100 pozycje, Food Truck z 122 na 133, IAJC z 193 na 208, Unholy z 344 na 374 itd. Czym niższa pozycja tym wyższy spadek.
Generalnie obie gry uplasowały się w trzeciej dziesiątce festiwalu i jak dla mnie wyszły na remis. ATS sumarycznie pewnie wishlista wzrosła nieco więcej wskutek 2 dni ekstra z demem co było dobrym zabiegiem.
Obecnie wishlista ATSa jest wyższa od Gunsmitha ale też starsza czyli raczej mniej kaloryczna. Patrząc na steamb od 2 sierpnia 2019 roku do ATS doszło 10957 osób (z 27436 - 40%) a Gunsmithowi 12452 nowych osób (z 15227 - 82%).
https://steamdb.info/app/849100/graphs/
https://steamdb.info/app/1101120/graphs/
Potencjał obu gier oceniam podobnie choć problemem dla ATS może być porównywanie przez graczy (słuszne czy nie to inna kwestia) do serii gier SCS Software. Gunsmith nie wiem do czego mógłby być porównywany, ale może macie jakieś propozycje?