Forum Czat inwestorski: Redan

Re: Sklep internetowy TXM

Zgłoś do moderatora
Na rynku sprzedaży e-commerce głównymi czynnikami wzrostów jest cena i wielkość oferty. Atrybuty te spełnia oferta TXM. Na polskim, internetowym rynku dyskontowym wciąż nie ma istotnego gracza. Bark ograniczeń w wielkości oferty, dobra jakość i najniższe, rynkowe ceny to potencjalnie bardzo poważna przewaga konkurencyjna Wielkość sieci dodatkowo umożliwia intensywny rozwój łączenia sprzedaży on line z off line na bazie ROPO.
Na uruchomienie sklepu internetowego TXM wydamy kilkaset tysięcy złotych, co w dużej mierze związane jest z optymalizacją kosztów w oparciu o nakłady poniesione już w roku 2013 przy tworzeniu platformy e-commerce dla rynki fashion. Zakładamy, że sprzedaż internetowa TXM w ROKU 2014 nie będzie jeszcze bardzo istotna względem sprzedaży tradycyjnej. Chcemy by w przyszłym roku sklep internetowy TXM stał się poważnym graczem na polskim rynku e-commerce.