~medalmadwiestrony widzę że rośnie nowa gwiazda forum.
Wszystko sprowadzasz do tego że przyszły rok będzie wynikowo gorszy vs 2021.
No brawo, tak będzie gorszy z wynikiem około 10 mln zysku. Skup się na tym że dostępna kasa na kontach spółki z tego roku plus zyski w przyszłym roku to zabezpieczenie płynności przy pracach nad trzema IP. Pamiętaj że LotF2 to ostatnia prosta (zakładam że jeszcze około 12 m-cy do premiery). SC3 prace rozpoczęto w wakacje - premiera Q1 2023.
SC2 - czekamy na płatne DLC.
UNL po zwrocie kosztów z TOI (kwestia 2-3 tyg.) nie generuje spółce CIG jakiś gigantycznych kosztów tak jak sugerujesz, tutaj spodziewaj się dalszej spłaty pożyczki.
Nowy projekt z czeskim developerem, ok nic nie wiemy poza gatunkiem gry ale chciał nie chciał jest coś nowego co wskazuje nam że CIG się rozwija nie będąc ograniczony li tylko i wyłącznie franczyzą Sniper.
Wzrost struktur plus nowe osoby w CIG - tobie się to nie podoba? Widzisz w tym jakieś zagrożenie? Wzrost kosztów? To ty chcesz mieć ciastko i chcesz zjeść ciastko?Właśnie tak odbywa się rozrost spółek gaimingowych, zatrudniasz lub kupujesz kolejne studio.. Zasada - zatrudniasz - rozwijasz się - nie stoisz w miejscu - to i się nie cofasz.
Podsumowując, to co najważniejsze dla akcjonariusz LT - CIG to teraz spółka z dywersyfikacją ryzyka - trzy projekty plus UNL. Spółka mająca $ na spokojne dokończenie trzech projektów w różnej fazie produkcji.
UNILAB - ta spółka tak naprawdę dopiero zaczyna budować rozpoznawalność wydawcy a wydając w krótkiej historii istnienia już 3 projekty wysoko ocenione przez graczy które robią zwrot kosztów, generując jakie by nie były zyski może pozytywnie zaskoczyć kolejnymi umowami. Czekamy na Haore i nowy największy projekt z OBS.
Nowy inwestor "branżowy" - akurat ta kwestia interesuje mnie najmniej, do momentu aż nie padną konkrety przez espi.