Ostateczne ofertę złożyły:
OT Port Gdynia
oferowana miesięczna suma przychodu z czynszu stałego netto - 1 104 121,43 zł
oferowana stawka netto za przeładunek 1 tony ładunków - 2,49 zł
Konsorcjum gdyńskich firm Speed, Astar i NTA oraz Tridente z Warszawy
oferowana miesięczna suma przychodu z czynszu stałego netto - 1 125 000,00zł
oferowana stawka netto za przeładunek 1 tony ładunków - 2,00 zł
Mondry razem z przedsiębiorstwem Chemirolem oraz Agrolokiem, dystrybutorem płodów rolnych.
oferowana miesięczna suma przychodu z czynszu stałego netto - 1 030 538,72 zł
oferowana stawka netto za przeładunek 1 tony ładunków - 2,51 zł
Szczecin Bulk Terminal złożył ofertę razem z warszawskimi firmami doradczymi Tapini i Ribera.
oferowana miesięczna suma przychodu z czynszu stałego netto - 1 236 646,44 zł
oferowana stawka netto za przeładunek 1 tony ładunków - 2,25 zł
Oczywiście jest wspomniane, że są też pozostałe kryteria poza wyżej wymienionymi ale na szybko policzyłem kiedy oferta złożona przez OT Port Gdynia będzie najkorzystniejsza (tylko pod kątem powyższych warunków), stanie się tak przy spełnieniu się warunków:
- przeładunek miesięczny minimum 552 188 ton - w kwocie stałej co prawda lepiej wypada oferta Szczecin Bulk Terminal, różnica o 132 525,01 zł jednak przy przeładunku 552 188 ton i różnicy 24gr za tonę na korzyść OT Port Gdynia, da to finalnie ofertę o 12gr netto wyższą :) Co ciekawe, w I półroczu przeładowano w Porcie Gdynia...3,3mln ton produktów agro a więc niemal równo dokładnie 550 000 ton miesięcznie :)
- drugi z warunków to uniknięcie "przegranej" z ofertą złożoną przez Mondry, w kwocie stałej OT Port Gdynia oferuje 73 582,71 zł więcej, różnica za tonę to jedynie 0,02 więc o ile miesięczny przeładunek będzie mniejszy niż 3 679 132 tony to oferta OT wypadnie lepiej a przeładunek takiej ilości jest nierealny.
A więc faktycznie, nie znając pozostałych kryteriów można uznać, że naprawdę szanse są bardzo duże.