Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,67 zł , zmiana od tamtej pory: -76,42%

Re: Rycze :( po ile macie? Ja jutro gonie bo nic mi z zysku nie

Zgłoś do moderatora
Nie to chyba nie on.Z Tomi pisze czasem na gg i tam jest inny.Żal mi tego chłopaka.Jest bardzo łatwowierny.Wisi na Krezusie.Licho go poniosło do kasyna zarobić znowu stracił.Teraz założył konto na X.. i dzwonią do niego i namawiają na grę z dziwignia.Mieszka z rodzicami pisze mu ze niech nawet o tym nie myśli bo komornik będzie jego rodziców nachodził.Ja jestem już w średnim wieku na gospodarce kraju od lat,giełda to moje hobby i zabawka ale i tak ciągle mniej coś zaskakuje i dlatego nie gram na kredyt i na dźwigniach.Szkoda mi tego chłopaka i jego rodziców jeśli tak zrobi.Zawsze najbardziej zgubny jest pęd do odrobienia strat.Ja po stracie,już nie myślę jak odrobić tylko gdzie zarobić i jak.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
CFI -4,24% 0,16 2025-10-31 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.