Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,36 zł , zmiana od tamtej pory: 3 511,11%

Re: revenge 2

Zgłoś do moderatora
Tu jest lipa na maxa. Ta informacja ma kolejny cel, zasugerować ludziom wartość akcji by poniżej tych 35 groszy nie spadła bo nie chcą jeszcze upadać. Absolutnym minimum było 40kiedyś i też zleciało. Także tu mogą być dosłownie grosiki. Na tyle obietnic nie pokazali żadnej niemal gry! Cała ta firma to ściema wielka. Numery telefonów z oficjalnej strony nie czynne! Powtarzam prosze sprawdzić i zadzwonic do Wrocławia: "NIE MA TAKIEGO NUMERU" !! To jest poważna firma?? To jeden koleś lub dwoje z jedną kobitą i tyle. Siedziba firmy na Legnickiej nie istnieje!! Nigdzie nie można sie z nimi zobaczyć. Nawet nie firma krzak. Badziewie. Po 20gr Bałbym sie kupić czy nie spadnie jak kiedyś do 5-6groszy albo czy nie zniknie wogóle. Zgłosić to do KNF

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MGAMES 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.