A jednak nie
W tym raporcie dokonaliśmy pewnych zmian prognoz
finansowych biorąc pod uwagę: (i) uwzględnienie przychodów
ze sprzedaży Cyberpunka 2077 (wersja NS2), (ii) wyższe bieżące
wyniki Grupy wynikające z lepszej sprzedaży katalogu dawnych
gier, (iii) wzrost cen premierowych głównych tytułów do 79,99
USD (w Stanach), (iv) zmianę modelu amortyzacji dla Cyberpunka
2077 i Wiedźmina 3 oraz (iv) osłabienie USD. W efekcie nasza
prognoza zysku netto CD Projektu na 2025 i 2026 rok wzrosła
odpowiednio o 66% i 72%.
Sądzimy, że w 2025 roku liczba sprzedanych sztuk Cyberpunka
2077 (wersja NS2) może sięgnąć 1,1 mln, co wygeneruje
146,8 mln zł przychodów (w porównaniu do 100 mln zł
wygenerowanych przez 1,1 mln sztuk Wiedźmina 3 w wersji
Nintendo Switch sprzedanych w ciągu 3 kwartałów) i może
zwiększyć tegoroczny zysk netto o ok. 123 mln zł.