"Przeprowadzono także szereg rozmów z właścicielami sklepów modowych, odnośnie dopasowania nowych rozwiązań do ich potrzeb. Na podstawie tych badań określono, że jednym z obszarów zastosowania nowych algorytmów AI Stylisty Modowego, jest możliwość analizy obrazów odzieży, pod kątem identyfikacji ich detalicznych cech, co w połączeniu z modelami językowymi AI GPT dawałoby możliwość automatyzacji tworzenia opisów produktów dla e-sklepów. Na ten aspekt szczególną uwagę zwracali menadżerowie sklepów internetowych - przy dużej rotacji produktów w tym segmencie (sezony, wyprzedaże, specjalne okazje), tworzenie dobrych opisów odzieży jest niezwykle czasochłonne i zwiększa ponoszone koszty. Temat ten wzbudza na tyle duże zainteresowanie wśród klientów, że Spółka aktualnie analizuje możliwość wzbogacenia AI Stylisty Modowego o funkcjonalności związane z generowanie treści przy użyciu modeli językowych (min. integracja z chat GPT)". Może będą z tego jakieś pieniądze...