Dziękuję za odpowiedź.
Z mojego punktu widzenia podział przychodów na usługi własne i obce jest potrzebny, żeby oceniać, jak rozwijają się na rynku Wasze własne produkty (sprzedawane w modelu saas) - czyli to, na co macie wpływ w 100%. Teraz jest to wymieszane w raportach z tym, na co macie chyba niewielki wpływ, czyli odsprzedażą usług obcych. W dodatku fluktuacje w usługach obcych mocno szarpią zyskiem netto i robią to jeszcze z opóźnieniem czasowym, co dodatkowo zaciemnia obraz.
Z tego samego powodu przydatna byłaby dokładna informacja w raportach miesięcznych o liczbie klientów, tak jak to zawsze robił Livechat. Wprawdzie jest na Waszej stronie taka informacja, ale ma charakter ogólny i nie jest na bieżąco aktualizowana.
Takie szczegółowe informacje dają poczucie komfortu w inwestowaniu długoterminowym. Jednak jeśli Pan jako prezes uznaje, że podawanie tych informacji niepotrzebnie ułatwi życie konkurencji, tworząc tym samym zagrożenie dla spółki, czyli również dla inwestorów, to ja to oczywiście rozumiem i respektuję.
Z drugiej strony, należą się Was słowa uznania za tak dokładne opisy w raportach miesięcznych i kwartalnych różnych aspektów dotyczących produktów i biznesu. Chyba żadna inna spółka na giełdzie nie robi tego tak szczegółowo. Tak więc dzięki za to :)