Pytalem jeszcze wczesniej o :
Jaki byl wskaźnik LFL dla segmentu Halfprice w q2 2025 ?
Z czego wynika tak znaczące pogorszenie tego segmentu np względem segmentu offline CCC w q2 2025?
CFO mowil ze sprzedaz na poczatku sierpnia 2025 rosnie o kilkanascie procent czy mial na mysli wskaźnik LFL czy dynamikę przychodów całościowo ?
dostalem cos takeigo:
Jak wspomnieliśmy w raporcie oraz prezentacji, LFL dla całej sieci retail Grupy CCC w Q2’25 wyniósł +4% w walutach stałych.
Opis czynników wpływających na wyniki HalfPrice w Q2’25 został zaprezentowany przez CFO podczas konferencji wynikowej z dnia 8 sierpnia br. (https://youtu.be/xCMFqNML1rM?si=N0vMKRJqDW9Cw7oo&t=434 i https://youtu.be/xCMFqNML1rM?si=5UAUi7DPWiPBjZlT&t=1262) oraz w opublikowanym raporcie:
Wzrost sprzedaży HalfPrice o 22%. HalfPrice pozostaje najszybciej rozwijającą się linią biznesową Grupy CCC.
Poziom marży brutto HalfPrice pod wpływem planowej optymalizacji poziomu zapasu (redukcja zapasów/m2 o 28% rdr) oraz przesunięcia popytu na przestrzeni kwartału na okres sezonowo wyższej aktywności promocyjnej. Spodziewany pozytywny wpływ rosnącego udziału marek licencyjnych na marżę brutto HalfPrice w drugim półroczu 2025 w związku z rosnącym wolumenem produkcji własnej odzieży.
Dynamika kosztów sprzedaży i administracji pod wpływem przyspieszającego rozwoju HalfPrice, niższa od tempa ekspansji powierzchni handlowej (+45% rdr). Inwestycje w dobrą widoczność
i rozpoznawalność szyldu w nowo otwartych lokalizacjach.
Rentowność EBITDA segmentu HalfPrice za ostatnie 12 miesięcy na poziomie 18% (b.z. rdr) – ponadprzeciętnie wysokim na tle globalnej branży off-price.
3.Dynamikę przychodów całościowo
Odpwoiedzi sa sredniej jakosci moim zdaniem jedynie co ciekawe to ta informacja z WB odnosnie hurtu.