Na ten moment Txm nie dostanie żadnych pieniędzy póki nie pokaże efektów restrukturyzacji i w przeciwieństwie do głosów na forum uważam to za atut, bo oznacza realne działanie.
Przy czym trzeba pamiętać, ze przy utrzymaniu skali obecnego finansowania z banków oraz obecnych zapasów przy sieci mniejszej o 130 marketów (licząc z zagranicą) finansowanie nie jest potrzebne.
Tutaj trzeba poprawy zarządzania i zamknięcia nierentownych marketów a następnie oparcie (zatowarowanie) biznesu na rentownych lokalizacjach co w połaczeniu z dobrze rozwniętą logistyką Txm i systemem informatycznym (funkcjonalnym) jak najbardziej może dać efekt.
W tym segmencie brak finansów na marketing nie jest najistotniejszy.
Dopiero po przedstawieniu planu i po wdrożeniu a więc nie prędzej niż 6 miesięcy można myśleć o jakimkolwiek dolewaniu gotówki.
Tym samym dziś wyczekujemy na plan oraz jego konsekwentne realizowanie (bez uników i bez przeczekiwania gdy chodzi o zamknięcia)