Mysle ze ruch pojawi się jak po premierze Uragun, jak zacznie się marketing gry przed premierą. Kool2Play nie robi zadnego marketingu na GPW, nie publikują wywiadów na bakierze czy strefie inwestorów etc, i dobrze, bo skupiają się na spółce i grach a nie na PR.
Gdyby to była spółka z grupy Playway to byśmy widzieli prezesa co drógi dzień na youtubie, pulskie biznesu, bankierze, na prezentacjach i otwierając rano lodówkę.
Zobaczcie ze tutaj goscie weszli na giełdę nie robiąc zadnej emisji, nie pozyskiwali kasy bo nie musieli (mają przychody i zebrali dofinansowanie na produkcje 3 tytułów). Akcji nie chcą sprzedawać, wiec mogą skupic sie na grach.
Ja powoli dokładam, wolumen jest mały bo mały free float. A zakładam ze Arts Alliance sprzedał troche akcji bo mial duży udział proporcjonalnie do swojego portfolio a na reszcie będzie siedział długoterminowo.