Zbyt wiele niewiadomych, ale miałem swój epizod w game devie, coś tam wiem, obecnie już tylko bawię się w giełdę, ale spróbujmy:
Ostatnia informacja o zatrudnieniu (z 2001) to 45 osób. Obserwując oferty pracy (skillshot) należy założyć że średni koszt utrzymania pracownika to około 7000zł - to nam daje 315 000.
Do tego dochodzą koszty operacyjne spółki, wynagrodzenia dla zarządu itp. - tutaj możemy wróżyć z fusów - załóżmy minimum 50 tysięcy miesięcznie, co już nam daje razem 365 000 kosztów.
Podany w ostatnim komunikacie przychód w dolarach z Shelter to 264 tysiące, z tego realnie 50% wędruje do wydawcy, inwestorów, platformy wydawniczej i trudno powiedzieć gdzie jeszcze - więc zostaje nam 50% a w przeliczeniu na złotówki po obecnym kursie 592 tysiące złotych. Tutaj też zakładamy, że przychody będą stałe.
Do tego dochodzą przychody z WS, Pocket Waifu, SCS(?) - które sądząc po statystykach są raczej nie wielkie.
Dodatkowo należy doliczyć też przychód od wydawców / inwestorów na aktualne produkcje - również tego nie wiemy.
Gdybym miał strzelać, zakładał bym miesięczną górkę w okolicach 300 - 350 tysięcy złotych ale dopiero w trzecim kwartale.