W III kw. br. o 8 nowych lokalizacji rozwinęła się sieć franszyzowa spółki zależnej TelForceOne - Teletorium, zajmującej się sprzedażą detaliczną telefonów oraz akcesoriów do urządzeń mobilnych, poinformowano także. Z końcem kwartału spółka posiadała 211 punktów, co oznacza 18% wzrostu r/r. Spółka obecna jest w 220 lokalizacjach w tym 4 poza granicami Polski."We wrześniu i październiku otworzyliśmy cztery punkty sprzedaży telefonów i akcesoriów na Słowacji i Czechach. W przyszłości będziemy podejmować próby wchodzenia na kolejne rynki krajów regionu, zakładamy też stopniowy rozwój w krajach naszej obecnej działalności" - powiedział Żywicki.Firma zakłada dalsze umacnianie swojej pozycji jako lidera na rynku krajowym, a także stopniowe zwiększanie swojej obecności na rynkach regionu, podano także w materiale.TelForceOne to czołowy polski importer, dystrybutor oraz producent urządzeń mobilnych i akcesoriów do nich. Spółka tworzy grupę kapitałową, która od marca 2007 roku jest notowana na warszawskiej giełdzie. Posiada sieć partnerów w Polsce i Europie oraz nowoczesne Centrum Dystrybucyjno-Logistyczne. Spółka od marca 2007 r. jest notowana na GPW.
(ISBnews)